09/12/07 Zedelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

Tis nie waar dat géén leffe is op den après,é :evil: :evil: :evil: :evil:
Doar juste den topic gelezen van verleden joare,miljaaaarde!!!!
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

ronny-ronny-ronny
wat doen de DVV'ers ons nu toch aan...
De zaterdag geven Karel Van Wijnendaele - en hare Laurenz hun welkom bij de oudjes fuif... :drunk: :drunk: :drunk:
(ze worden 40 - maar af en toe kon ge dat al ne keer zien (van Laurenz dan toch))
Dat wil zeggen dat wij, de al heel oudjes, heel erg veel courage in een of andere doos zullen moeten zoeken om af te komen, maar we zullen er zijn. Lijfelijk dan toch. Hopelijk is het af en toe eens een kwartierke rechtedeure... #-o #-o
Toe zundoage
Alex
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

hihi, ik hebben het voor elkaar gekregen.
Mijn prente verjaart ook zaterdag en wil graag naar Antwerpen voor het weekend, met mijne VISA #-o
Mo ik heb wa kunnen schuiven, we vertrekken vrijdag en komen zaterdag avond terug.
Dus zal den dezen er ook bij zijn :bounce: :bounce:

Verklarend woordenboek:
Prente
- Oorsprong: Freddy devadder, geboren kluchtjes tapper
- verklaring: een persoon van het andere geslacht (meestal toch) die na een dure ceremonie een ring omdoet met daarin de datum van inlijving.
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

slijkcrosserke wrote:Verklarend woordenboek:
Prente
- verklaring: een persoon van het andere geslacht (meestal toch) die na een dure ceremonie een ring omdoet met daarin de datum van inlijving.
wuk ?? :lol:

al wordt "prente" al lang gebruikt, van vóór den freddy opkwam zulle :wink:

in mijn woordenboek is het eerder een tuttebel, een meisje/vrouw die zich ferm opdirkt en zich wat hautain gedraagt... waarmee ik niets over jouw "prente" wil gezegd hebben hé 8)
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Misschien ook van de partij.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Een hele leuke rit (in eigen streek). Deze kan ik niet missen. :bounce:

@parcourbouwer: hoever loopt het parcours richting Aartrijke (kwestie van een geheime extra controle in te kunnen lassen) ???? :drunk:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

:off:
slijkcrosserke wrote: Verklarend woordenboek:
Prente
Misschien nen keer beginnen aan het "groot verklarend woordenboek der forumbikers" ? Nen jocca, nen fast, een jodelaïtje, etc etc
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Vooreerst in lange jaren zullen we dit jaar massaal afkomen naar Zedelgem =D> =D> =D>

Maar niet getreurd Herstberge volgend jaar zijn we terug van de partij dit jaar past het moeilijk #-o en hebben we besloten om zondag te rijden
Last edited by leffingenoartje on Tue 04 Dec 2007 21:58, edited 2 times in total.
j.b.
Mountainbiker

Post by j.b. »

Na de stillenacht (nachtrit) vrijdag in Diksmuide zal ik ook zondag in zedelgem rijden waar ik nog gewoond heb.
Deze mogen we zeker niet missen. :-D

tot zondag
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

C.J. : Mijn geheugen zou na 2 jaar ook een beetje opgefrist moeten worden wat het parcours betreft.Met de vele "Brugse" tochten die ik reeds meerdere malen gereden heb,sla ik het wel ne keer door elkaar.

Bevat jullie tt veel privéstukken???
Aangelegde parcourskes???
Een hoog off-roadpercentage.

Een omschrijving van de groten toer zou mijn geheugen al weer een beetje opfrissen tenzij het parcours volledig veranderd is tov 2 jaar.
Post Reply