Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Hey Blade, ik heb
niet gezecht dat het in Sinaai is maar in De Klinge daar is het wel zondag moest ik gaan mtb , als de weergoden het toelaten
dan ga ik naar daar . Is daar heel mooi om te rijden en veel bos , ook een ideaale ondergrond met zo een weer . Echte aanrader
dus moest ik je kunnen overhalen en jij je maat laat maar iets weten 
Dat valt wel mee zenne is mor 32 km een 40 min. rijden ,ligt juist voorbij stekene .
Ik rij elk jaar meerdere ritten die kanten(stekene-sinaai-de klinge-sint gillis waas en belsele
) is echt wel de moeite waard en
het is toch leuk om is wa afwisseling te hebben
En ik ben ook steeds rond de middag thuis dus is het vrouwtje ook content
Ik wil je ook komen oppikken ze je kan steeds mee meerijden en ik heb altijd een plaatsje over op mijn fietsrek dus moest je eens zin hebben laat maar iets weten
En volgende week ben ik zeker op post in Bornem ik ben al met 4 man als er hun willen toevoegen geen probleem
Ik rij elk jaar meerdere ritten die kanten(stekene-sinaai-de klinge-sint gillis waas en belsele
het is toch leuk om is wa afwisseling te hebben
En ik ben ook steeds rond de middag thuis dus is het vrouwtje ook content
Ik wil je ook komen oppikken ze je kan steeds mee meerijden en ik heb altijd een plaatsje over op mijn fietsrek dus moest je eens zin hebben laat maar iets weten
En volgende week ben ik zeker op post in Bornem ik ben al met 4 man als er hun willen toevoegen geen probleem
manmanman
wat was dat in lokeren
azo ne wind en echt zeiknat
tja ik was kontent dat we de 28km gedaan hebben
mijn benen denken dat ik er 50km gedaan hebt
nee jongens dat is een grapje
maar echt dat was zwaar het was lang geleden dat ik echt zo heb afgezien
en modder wow
dat waren goeie stukken
maar tja ge had geen tijd om te herstellen azo ne wind tegen
maar allee ik ben toch gelukkig dat ik het gedaan heb
allee volgende zondag BORNEM wij zijn al met 2
wie nog 
wat een weer wat een weer , ik heb mijn fiets aan de haak laten hangen zelle en braafkes met vrouw en kind bij mijn schoonouders geweest
.
Ik beklaag me wel dat ik zaterdag niet gaan rijden ben maar ja , een weekendje rust kan ook is goed doen zeker
En Bade er was niet veel volk zeker in Lokeren ? Wel chapeau dat je het weer getrotseerd hebt zelle

Ik beklaag me wel dat ik zaterdag niet gaan rijden ben maar ja , een weekendje rust kan ook is goed doen zeker
En Bade er was niet veel volk zeker in Lokeren ? Wel chapeau dat je het weer getrotseerd hebt zelle
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Volgende week te hopen dat het beter weer is hé seg