Die bestelling bij BC is toch de laatste van dit jaar zeBert009 wrote:Ge zijt u precies goed aan het laten gaan, lol
Giant XTC3 Customized - Update: Wheels [P25]
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Sjoerie
- Mountainbiker
Omdat deze redelijk goedkoop was en daar kon ik nu niet voor sukkelen. Bovendien nog eens 5 jaar garantie.. lekker. De syntace had misschien iets lichter uit gekomen omdat ze breder is en dus meer in te korten. Ik doe nog wel van dit stuurtje 2cm af denk ik en hoop dan onder de 140 te zitten.balphydus wrote:waarom geen syntace stuur bij je stuurpen?
- Josy
- Mountainbiker
Ik schat max 3 gr. gewichtwinst.(als je aan beide zijden 1 cm afzaagd)Sjoerie wrote:Omdat deze redelijk goedkoop was en daar kon ik nu niet voor sukkelen. Bovendien nog eens 5 jaar garantie.. lekker. De syntace had misschien iets lichter uit gekomen omdat ze breder is en dus meer in te korten. Ik doe nog wel van dit stuurtje 2cm af denk ik en hoop dan onder de 140 te zitten.balphydus wrote:waarom geen syntace stuur bij je stuurpen?
M'n sworks flatbar heb ik 3cm (2x 1.5cm) ingekort, samen met de foam handvaten en ik had met moeite 2gr. gewonnen.