Maar ik blijf nu al recht. Ik krijg het stillaan onder de knie om in zware omstandigheden recht te blijven. Succes voor iedereen en aan de organisatie: Ga ervoor en geef velen een prachtige tocht.
8/12/07 hertsberge-oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Freddie Raketie
- Mountainbiker
Post by Freddie Raketie »
Mijn bikske is bij de fietsenmaker. Hopelijk is ie klaar om zaterdag aan de start te komen. Ja biken vergt onderhoud van mijn "ijzerke". Mijn "ijzerke" heeft er ook al wat km op zitten. Deze vtt heb ik verleden jaar ook gereden. Een fantastische tocht is dat in Hertsberge. Veel volk, wat het soms wat moeielijker maakt voor me, ik word links en rechts voorbij gestoken.
Mensen geef een seintje als je anderen voorbij gaat. Gewoon eens roepen "Links" of "rechts voorbij"
is voor de recreant of minder snelle biker een teken van respect.
Maar ik blijf nu al recht. Ik krijg het stillaan onder de knie om in zware omstandigheden recht te blijven. Succes voor iedereen en aan de organisatie: Ga ervoor en geef velen een prachtige tocht.
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Knurrebikers en mannen Willem Tell: Afspraak om 10u aan de start.
Tot zaterdag !
Tot zaterdag !
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
Tja,veeteeteetje wrote:Gigi (Tetters Torhout) wrote:veeteeteetje wrote:
Wees maar gerust,deze keer zal ik hem meehebben,zulle.
Ge moe rien oij moe rien, en ge moe loopn uj nie anders kunt...
Moa de Leffe is altiet goed.
Wij starten zaterdag ronde 11.30
Kunnen er misschien ene pakken aan de toog nadien
Zwemvliezen en nen snorkel hebde voor 't moment niet echt nodig hoor, moest het nu niet te veel meer regenen dan ligt het parkoer echt wel goed hoor.
We hebben een mooi nieuw singletrackske, en 'k heb het zelf mogen een beetje helpen bepalen
't zal plezant worden, 't venijn zit weer in de staart hoor.

We hebben een mooi nieuw singletrackske, en 'k heb het zelf mogen een beetje helpen bepalen
't zal plezant worden, 't venijn zit weer in de staart hoor.
vtt tocht hertsberge
kom zeker af regen of geen regen en zwaarder dan de vtt tocht in avelgem kan niet.Het was daar een ware verschrikking.Heb er nooit zoveel te voet zien gaan, alsook velen tegen de grond zien gaan, mezelf inbegrepen, loodzwaar was het.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Wat da mooi nieuw singletrackse betreft : ge hebt toch gene boom vergeten,hé.
En der zit toch een beetje draaien en keren in,hoop ik.
Allé,zoals de kriebels en de gedachten nu zijn denk ik van rond 12u-12u30 te starten.Eerst de 26 afmalen om tegen 14u terug te zijn en dan nog ne keer een tandje bijsteken voor de 45.Mijn favoriete parcours,omgeving en ondergrond,....daar wil ik ten volle van genieten.
Maar het kan ook 1 rondeke van 45 worden en een (iets) langere aprés.
Ik heb tijd zaterdag!!!

En der zit toch een beetje draaien en keren in,hoop ik.
Allé,zoals de kriebels en de gedachten nu zijn denk ik van rond 12u-12u30 te starten.Eerst de 26 afmalen om tegen 14u terug te zijn en dan nog ne keer een tandje bijsteken voor de 45.Mijn favoriete parcours,omgeving en ondergrond,....daar wil ik ten volle van genieten.
Maar het kan ook 1 rondeke van 45 worden en een (iets) langere aprés.
Ik heb tijd zaterdag!!!