Wat mij vooral opviel is dat die bekende mannen GEEN helm dragen!Ook andere hoor, maar bij elke TT waar ze aan deelnemen zie je dit. Is het mss omdat het "profs zijn"?
Ook in de TT van genk . En nu lees ik dat er 1 op zijn bakkes is gevallen...... . IK vind dat ze een helm moeten verplichten bij elke TT!
01/12/2007 Maasmechelen, Eisden (Nieuw Patroplein)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Die mannen denken zeker dat ze met helm niet meer herkenbaar zullen zijn.
Ik had deze ene keer zelf mijne helm vergeten, niets van gemerkt, tot mijne collega biker me na 5 km vroeg of we het vandaag zonder helm zouden doen.
Nog nooit zo voorzichtig gereden als hier.
Maar er word wel gevraagd achter je helm bij een opname in spoed.
Zou kunnen met gevolgen voor een mogelijke schadeloosstelling!!
Ik had deze ene keer zelf mijne helm vergeten, niets van gemerkt, tot mijne collega biker me na 5 km vroeg of we het vandaag zonder helm zouden doen.
Nog nooit zo voorzichtig gereden als hier.
Zal moeilijk gaan wegens "ieders vrije wil".alfa75 wrote: IK vind dat ze een helm moeten verplichten bij elke TT!
Maar er word wel gevraagd achter je helm bij een opname in spoed.
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Profs zijn ook maar mensen. En ze zijn nog zo jong.alfa75 wrote:Wat mij vooral opviel is dat die bekende mannen GEEN helm dragen!Ook andere hoor, maar bij elke TT waar ze aan deelnemen zie je dit. Is het mss omdat het "profs zijn"?
Ook in de TT van genk . En nu lees ik dat er 1 op zijn bakkes is gevallen...... . IK vind dat ze een helm moeten verplichten bij elke TT!
En tis niet omdat die wat rapper fietsen dat hun iq ook hoger is.
Wedden dat ze binnen 10 jaar ook fietsen met ne helm op.
Bij mij duurde dat nog veel langer dan 10 jaar...
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Liberodger schreef Die mannen denken zeker dat ze met helm niet meer herkenbaar zullen zijn.
Das en goeie
Das en goeie
- sTTevie
- Mountainbiker
Steegmans is tijdens de vorige TT in Maasmechelen (begin november) ook al 's zwaar op zijne zak gegaan (op de weg dan nog) ...dmx wrote:Eén van die bekende mannen (eentje van Quickstep) ging vlak voor de bevoorrading serieus op zijne smikkel. In ne stomme plas dan nog wel. Zal hem leren op zijn koersfiestke blijven.C-Man wrote:Wat bekende mannen, en lap den TV is er :
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index. ... vumnwsblad
risico's van 't vak
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Summie gleed vorig jaar ook uit aan de bevoorrading. Het voorwiel schoof weg. Heb er zelfs een foto van. Vond het wel jammer, Summie is best een ok gast!sTTevie wrote:Steegmans is tijdens de vorige TT in Maasmechelen (begin november) ook al 's zwaar op zijne zak gegaan (op de weg dan nog) ...dmx wrote:Eén van die bekende mannen (eentje van Quickstep) ging vlak voor de bevoorrading serieus op zijne smikkel. In ne stomme plas dan nog wel. Zal hem leren op zijn koersfiestke blijven.C-Man wrote:Wat bekende mannen, en lap den TV is er :
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index. ... vumnwsblad![]()
risico's van 't vak
3,25 euro voor ne foto, die hollander ziet ze gans vliegen zeker!! voor de rest was dit een lekker vettig tochtje. 1e terril was met het natte weer niet echt te doen.anton wrote:de foto's staan er al op www.sportograaf.nl
Wat de zomer betreft: doe mee aan de oeterdalmartahon (half augustus), hier krijgt ge plus minus hetzelfde parcours (inclusief terrils) voorgeschoteld en op een droge ondergrond!