8/12/07 hertsberge-oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Superfanneke en team,
Weer of geen weer, je mag ons beiden zeker en vast verwachten op deze schitterende tocht!!! :bounce: :bounce: :bounce:
Aan de mensen die twijfelen : gewoon komen genieten van een prachtige toertocht met heeeeeeeeeeel veel bossen, een voortreffelijke organisatie, gezellige sfeer, gelegenheid om je te wassen (weliswaar geen douches, maar wel emmertjes met warm water :wink: )!

Tot dan! :bounce:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Op zaterdag is de sporthal al meer dan bezet, dus is dat zo goed als onmogelijk.
VHJ
Mountainbiker

Post by VHJ »

ja wij zijn er ook weer bij :-D

op 2de Kerstdag 26 December2007
VTT Leietocht Deinze

Klik op sportcomite en je weet alles over deze tocht

www.sportcomite-astene.be
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Der is toch wel al redelijk wat "natte" uit de lucht gevallen :evil: , en 't is voor 't moment ook wel te merken aan 't parkoer. :cry:

Hier en daar en beekske dat "een bitje" :evil: :evil: overstroomd is, stukjes waar daje wel in 't bos kan, maar waar we nog gaan moeten zoeken waar we der terug uit kunnen. :lol: :lol:
Ge weet wel, beekskes... veel water... overstromingskes... en nog meer van dat :roll: :roll: , maar nie getreurd, 't zal wel were piekfijn in orde zijn.

Ze gaan vanmiddag zien waar dat er in het slechtste geval nog wat aanpassingskes moeten gebeuren.

Kwestie dat het toch voor iedereen nog doenbaar blijft hè. :wink:
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

Superfan wrote:Der is toch wel al redelijk wat "natte" uit de lucht gevallen :evil: , en 't is voor 't moment ook wel te merken aan 't parkoer. :cry:

Hier en daar en beekske dat "een bitje" :evil: :evil: overstroomd is, stukjes waar daje wel in 't bos kan, maar waar we nog gaan moeten zoeken waar we der terug uit kunnen. :lol: :lol:
Ge weet wel, beekskes... veel water... overstromingskes... en nog meer van dat :roll: :roll: , maar nie getreurd, 't zal wel were piekfijn in orde zijn.

Ze gaan vanmiddag zien waar dat er in het slechtste geval nog wat aanpassingskes moeten gebeuren.

Kwestie dat het toch voor iedereen nog doenbaar blijft hè. :wink:
zeg superfan, ge zie weeral bezig met trunten over een beetje water.
ge moet daar niet achter kijken zulle, wtc st joris zal weer met een hele meute aanwezig zijn.
en bedankt aan de 1466 dln op de tt van st-joris
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Superfan wrote:
Barbeque wrote:Wel jammer dat
m'n werk dit voor deze tt niet wil openstellen. Ze zouden daar
zeker vijf km kunnen uithalen.

Yves
'K Weet het dat ze dat nie willen openstellen, elk jaar vragen we dat opnieuw aan, maar helaas..... :cry: :cry:

Maar ge weet, den aanhouder wint.... :lol: :lol:

@Dark Dingo, pas op met da lekske of 'k breng ne keer mijn twee echte honden mee, ze geven u dan wel een lekske terug hoor =P~ =P~
diene pluchen hond en die kruising van een sint -bernard met ne poedel zeker:ne sint-bernoedel!! :-D of is't de kruising van ne bull terrier met ne shitzu...ne bull-shit!! =D> :-D
genoeg gezwanst...tot zaterdagmiddag,eerst gaan werken!! :-?
greetings...dingo 8)
barty
Mountainbiker

Post by barty »

hallo, eerder deze dag een vaststelling gedaan...Zoonlief moet zaterdagnamiddag voetballen in Cercle. Hertsberge ligt toevallig op de weg die ik moet nemen om naar Cercle te rijden.Dus zat ik zo te denken...als ik nu ne keer in de voormiddag mijne fiets moest meenemen op den auto en in Hertsberge den tt rijden...dan ben ik zaterdagnamiddag nog ruimschoots op tijd in Cercle om naar de match te kijken hé. Goed gedacht hé....Maar we zijn nog zo ver niet hé. Zou wel graag deze felbejubelde toch eens rijden.
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

veeteeteetje wrote:Ik vind ook dat de ondergrond er wel wat zacht mag bijliggen.De vele bosgrond kan dit wel aan en het verhoogt ook het amusementsgehalte,vind ik.
Zachte grond is ook beter om op te lopen hé veeteetee. Moest ge soms eventueel uwe velo ne keer vergeten zijn....
#-o =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Gigi (Tetters Torhout) wrote:
veeteeteetje wrote:Ik vind ook dat de ondergrond er wel wat zacht mag bijliggen.De vele bosgrond kan dit wel aan en het verhoogt ook het amusementsgehalte,vind ik.
Zachte grond is ook beter om op te lopen hé veeteetee. Moest ge soms eventueel uwe velo ne keer vergeten zijn....
#-o =D>
Ja lap,ge meugt woak niets te weten kommen njè gie.

Wees maar gerust,deze keer zal ik hem meehebben,zulle.
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Wij (de St Ritatrappers) zullen dit jaar ook terug van de partij zijn. Ikzelf kom in de namiddag en 'k vermoed dat er ook een deel in de voormiddag van de partij zullen zijn.
Hopelijk een iets droger parcours dan in St Joris, hoewel sommigen kunnen genieten van zulke zware parcours. De weergoden zullen beslissen [-o< [-o<
Superfan om 13h15 à 13h30 zijn we van de partij. Ik doe m'n best er een bende mee te brengen, we zien wel :bounce:
We volgen de parcouropbouw op de voet

Tot zaterdag

geertje :wink:
Post Reply