dark dingo, het spijt me maar een weekendje kerstmarkten in Aken en Valkenburg geboekt voor de 14-15 en 16de december. ik zal wel proberen enkele bikers van de club te overhalen om een keer naar Moen te gaan biken.dark dingo wrote:jebla...wtc sint-jorisjullie bezorgden ons een heerlijke namiddag met véél off-road en prachtige privé domeinen!!jullie tocht was werkelijk af:duidelijke bepijling,één goede bevoorading met aquarius,overal berijdbaar en een goede afspuitstand
ik vond het een beetje komisch hoe men binnenkwam in de kleedruimte,elk met z'n ketelke!!
ons toch een beetje gewassen en daarna nog ne (zeer) korte aprés,daar m'n compaan nog gelooft in de heilige man en bij z'n ouders moest gaan "sinterklazen"!!
![]()
veeteeteetje...we drinken er dan de volgende keer wel nog ene op!!
trouwens...gezellig zaaltje...'t moet nie altijd een mega-grote sportzaal zijn
ook veel bikers van de organisatie op het parcour,'t viel mij op dat dit wel een grote club moet zijn
beste mensen van de organisatie en vooral lattespletter...wij weten weeral waar naartoe volgend jaar
![]()
en weten jullie al waar naartoe op 15 december???
de enige echte steenbakkers veldtoertocht te moen met op de 48 km een 500 hm!!!niet voor mietjes dus!!!zorg dat je er bij bent...
groeten dark dingo
salu and see you next year 29 nov 2008