01/12/07 Sint-Joris (Beernem)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

dark dingo wrote:jebla...wtc sint-joris =; jullie bezorgden ons een heerlijke namiddag met véél off-road en prachtige privé domeinen!!jullie tocht was werkelijk af:duidelijke bepijling,één goede bevoorading met aquarius,overal berijdbaar en een goede afspuitstand =D> ik vond het een beetje komisch hoe men binnenkwam in de kleedruimte,elk met z'n ketelke!! :-D ons toch een beetje gewassen en daarna nog ne (zeer) korte aprés,daar m'n compaan nog gelooft in de heilige man en bij z'n ouders moest gaan "sinterklazen"!! :-D #-o veeteeteetje...we drinken er dan de volgende keer wel nog ene op!! :drunk: trouwens...gezellig zaaltje...'t moet nie altijd een mega-grote sportzaal zijn :wink: ook veel bikers van de organisatie op het parcour,'t viel mij op dat dit wel een grote club moet zijn :roll: beste mensen van de organisatie en vooral lattespletter...wij weten weeral waar naartoe volgend jaar :wink:
en weten jullie al waar naartoe op 15 december???
de enige echte steenbakkers veldtoertocht te moen met op de 48 km een 500 hm!!!niet voor mietjes dus!!!zorg dat je er bij bent...
groeten dark dingo 8)
dark dingo, het spijt me maar een weekendje kerstmarkten in Aken en Valkenburg geboekt voor de 14-15 en 16de december. ik zal wel proberen enkele bikers van de club te overhalen om een keer naar Moen te gaan biken.
salu and see you next year 29 nov 2008
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

zone30 wrote:terug een zalige rit, de afwezigen hadden weeral ongelijk, wel nu en dan goed moeten doorduwen maar er van genoten, en niets onoverkomelijk, zeer goede organisatie, uitpijling, bevoorrading, ... mijn indruk was dat er minder volk was dan vorige jaren.
zone 30 wat minder volk? 1466 bikers, ons hoogste aantalrecord van 2004(1370) en 2005(1365) ruimschoots verbroken in positieve zin.
wat wel opviel dit jaar: geen overdreven ochtend-en middag massa, maar startende bikers gedurendde de ganse inschrijvingstijd, hebben de mensen het weer afgewacht of willen ze de files vermijden, ik weet het niet maar het was wel prettiger werken aan de inschrijvingstafel, geen grote files aan de bike-wash,e.d.

jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

De commentaren zijn hier blijkbaar heel goed . Zal volgend jaar jullie tocht zeker in overweging nemen. Plat bos is namelijk mijn lievelingsparcours en ik rijd graag eens in een streek waar ik niets ken.
Als het terug dezelfde dag als Avelgem(denk 06/12) is (mijn achtertuin) zal het iene miene mutte worden.
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

jodelaietie wrote: Als het terug dezelfde dag als Avelgem(denk 06/12) is (mijn achtertuin) zal het iene miene mutte worden.
heeft lattespletter het nog niet genoeg gezegd ? :lol:

speciaal voor jodelaietie :

:wink:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Rodenbach wrote:
jodelaietie wrote: A

Yeeha !!! I'll be there en voor mijne verjaardag ne bril.
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

Rodenbach wrote:
jodelaietie wrote: Als het terug dezelfde dag als Avelgem(denk 06/12) is (mijn achtertuin) zal het iene miene mutte worden.
heeft lattespletter het nog niet genoeg gezegd ? :lol:

rodenbach, bedankt voor de hulp
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Joybiker wrote:Ook geweest, met enkele vrienden VO2Maxers en Pieter die de West-Vlaamse grond niet zo gewoon meer is, of althans de verscholen boomwortels :-D. Het was 'n leuk ritje, hier en daar vrij zwaar, maar tevens plezant glad. Langs 't cyclocrossparcours zoals gewoonlijk 'n paar keer teruggereden om nog 's opnieuw te beginnen :P Het weer was boven alle verwachtingen droog, dus vond Pieter 't nodig om ervoor te zorgen dat we toch nat zouden worden :-D . Waszaaltje was warm, het water ook, daarna nog spaghettifestijn bij Gunther thuis, dus 't was meer dan 'n geslaagde dag. Volgende week zijn we terug van de partij te Hertsberghe.

Hier zijn er enkele foto's te bewonderen,

Marnik
hallo joybiker...
ik heb de laatste paar honderd meters met jullie meegereden of moet ik zeggen "gevlamt"??er was daar iemand van jullie groep die daar een splijtende demarrage inzette...jawaddedadde #-o heb ook iemand van jullie die foto's zien nemen...als je zeer goe kijkt op de laatste foto kun je nog net mijne oranje helm zien links onder het verkeersbord!! :-D #-o
@ lattespletter:het weze u vergeven :wink: maak er een tof,alcoholvrij weekend van,hé!! :wink: :drunk:
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

oei vergeten te vermelden dat we een 200-tal fotos getrokken hebben op onze tt.we proberen ze nog deze week op onze site te plaatsen, t'zal moelijk gaan misschien want onze webmaster verhuisd deze week, maar anders in de loop van volgende week.
www.wtc-stjoris.be
ostendbiker
Mountainbiker

Post by ostendbiker »

super leuke rit ,enkel op laatste stuk mijn versnelling stuk gereden
dan maar gebeld naar pech nummer plaats afgesproken ,en die mens was er vlugger of ik .........

bedankt voor de mooie rit ,en zeker tot volgend jaar =D>
Joybiker
Mountainbiker

Post by Joybiker »

dark dingo wrote:
Joybiker wrote:Ook geweest, met enkele vrienden VO2Maxers en Pieter die de West-Vlaamse grond niet zo gewoon meer is, of althans de verscholen boomwortels :-D. Het was 'n leuk ritje, hier en daar vrij zwaar, maar tevens plezant glad. Langs 't cyclocrossparcours zoals gewoonlijk 'n paar keer teruggereden om nog 's opnieuw te beginnen :P Het weer was boven alle verwachtingen droog, dus vond Pieter 't nodig om ervoor te zorgen dat we toch nat zouden worden :-D . Waszaaltje was warm, het water ook, daarna nog spaghettifestijn bij Gunther thuis, dus 't was meer dan 'n geslaagde dag. Volgende week zijn we terug van de partij te Hertsberghe.

Hier zijn er enkele foto's te bewonderen,

Marnik

hallo joybiker...
ik heb de laatste paar honderd meters met jullie meegereden of moet ik zeggen "gevlamt"??er was daar iemand van jullie groep die daar een splijtende demarrage inzette...jawaddedadde #-o heb ook iemand van jullie die foto's zien nemen...als je zeer goe kijkt op de laatste foto kun je nog net mijne oranje helm zien links onder het verkeersbord!! :-D #-o
@ lattespletter:het weze u vergeven :wink: maak er een tof,alcoholvrij weekend van,hé!! :wink: :drunk:
Deze keer was 'k dus fotograaf, da wisselt nogal. De laatste meters ging 't wel snel, maar daarvoor was 't heel wat minder hoor :lol: :lol: Op die foto zie 'k je idd wel staan, maar herkenbaar is nog wat anders he :-). Mss tot volgende week te Hertsberghe, voorziene startuur is 10h30 (bij benadering :-) )
Post Reply