en weten jullie al waar naartoe op 15 december???
de enige echte steenbakkers veldtoertocht te moen met op de 48 km een 500 hm!!!niet voor mietjes dus!!!zorg dat je er bij bent...
groeten dark dingo
Post by dark dingo »
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
Weet niet of dit een minpuntje is Eddytje.eddytje wrote:alles was goed maar behalve de douche. Je kan al voor niet veel geld containers laten komen voor te douchen zoals de summervtt in ingelmunster. Dat was het enige minpuntje.
Post by Freddie Raketie »
Post by Knurrebikers lady »
Post by lattespletter »
Post by lattespletter »
de passage in het voorlaatste bos is zo'n 4,5 à 5 km pure off-road lang met enkel het eind(+/-700m) langs de spoorweg om een beetje te recuperen.naar wat ik gehoord heb na de rit zijn er in dat bos honderden bikers een manneke met een hamer tegengekomen, ja doseren was zaterdag wel aan de orde.Freddie Raketie wrote:Aan de organisatie en alle Lattespletters: Bedankt voor de mooie tocht.
Er was van alles wat. Heb me goed geamusseerd en ook veel gelachen met de ellende van anderen( en van mezelf) Zoals mijn buddie zei:
Ik denk dat mijn achterwiel 3km meer heeft ge-reden (-gleden) dan mijn voorwiel. Het duurde een tijdje voor ik het onder de knie had dat glijden maar heb me geamuseerd als een varken die met zijn neus in de str... zat. Ochja, die laaste stukken offroad, voor het laatste bosje, waren wel heel lang zonder veel beton of tarmac er tussen. Hoe lang was dat eigenlijk?
Mijn 2de deelname was het en volgend jaar staat hij weeral vet aangestipt in mijn bike-boekske. Bedankt.
Aan de mannen van Moen. Ik zal er zijn. Hopelijk beter weer dan verleden jaar.
Post by lattespletter »
Traxer, waarom niet gebeld naar het noodnummer, onze mobiele pechdienst had binnen-en buitenbanden aan boord.Traxer wrote:Voor het stuk dat ik gereden heb (17km) was alles prima.Een "BOEM"-band stak stokskes in de wielen (een NN naar bandenhemel
). Volgend jaar een nieuwe poging...
Post by lattespletter »
Dit is zowat ons parcours van de laatste jaren, zoeken wel enkele andere dreven op of andere rijrichting, moet niet ieder jaar hetzelfde zijn hé.veeteeteetje wrote:Lattespletter,na vandaag heb je er minstens weer 1 fan bij.
Oorspronkelijk van plan om naar Avelgem te gaan,maar vorig jaar aan die tocht niet echt een goed gevoel overgehouden.
Bijgevolg met pepeetje overlegt en de keuze voor vandaag werd : St.Joris.Daar ik ik de voormiddag nog verplichtingen had,uiteindelijk maar kunnen starten om 14u15.Ik dacht in een ver verleden deze tt eens gereden te hebben maar blijkbaar heb ik die met andere verward.
Goed de tocht zelf.Na 2 km moest pepeetje de rol lossen.Van dan af een tandje bijgestoken en het was duidelijk dat ik vandaag hele goede benen had.Niemand heeft mij gepasseerd en ik heb tientallen bikers geremonteerd.Ik kreeg dan ook een parcours onder de wielen zoals ik ze het liefst heb met heel veel bos.Het waren echt prachtige off-roadstukken,ik amuseerde mij rot.Dat stukje draaien en keren in dat bosje zelfs van pure fun ne keer gebist.Volgens mijn computer was dit een stuk van 1200 m.Prachtig stuk.Vervolgens van km 38 tot kilometer 46 een prachtige off-roadstuk (bos) waar ik mijn mtb hartje heb opgehaald.
Ik dacht voor vandaag dat ik veel stukken off-road al gedaan had in Beernem,maar nee zulle,vandaag veel (privé)stukken gedaan waar ik nog nooit gereden had.Vele doortochten door domeinen,privébosjes,....Ik heb genoten van km 1 tot km 48.Schitterend!Formidabel!
Voor mij perssonlijk vind ik dat deze tot één van de betere vtt-parcours beschouwd mag worden in Vlaanderen.Ik ben blij dat ik voor deze tt gekozen heb en vond dit een ideale opwarmer voor een heerlijk Brugs weekend volgende week met Hertsberge en Zedelgem op het menu.
Als Avelgem en Beernem volgend jaar opnieuw op dezelfde datum vallen,dan is de keuze voor mij nu al gemaakt :Ik kom hier zeker terug!!
Zo'n parcours wil ik iedere week wel rijden.
Als jullie ieder jaar dit parcours aanbieden,wel dan heeft deze tt zeker een hoge plaats veroverd tussen mijn "klassiekers".
St.Joris,nogmaals bedankt en ik ben blij dat ik vandaag de juiste keuze gemaakt heb.