02/12/2007 Pittem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Jaja ik was ook één van de zotten gisteren samen met Tram4 een plezant tochtje gereden. =D>
Moet zeggen dat na een nachtje arbeid op het laatst de kleistroken toch enige schade hadden aangericht. :lol:
Was met den velo uit Gits , net als tram4 uit roeselare, naar daar gekomen en had enkele modderstroken erbij genomen en denk dat ik een beetje te overmoedig ben geweest. :-?
Al bij al nog redelijk vlot te rijden parcours enkel eerste strook in keiputten naar boven niet kunnen rijden had toen last van chainsuck en kon enkel nog schakelen vanvoor #-o
Na de kleiputten dan afgedraaid richting Gits was maar een 5tal km meer en zat redelijk dicht bij Zwevezele. :roll:
jammer genoeg lees ik nu dat men compaan nog lek gereden is spijtig :evil:
Terug thuis gekomen met 75km op m'n tellerken.
Weeral een goei trainingsken in de benen vind dezen tocht ieder jaar ééntje om naar uit te kijken :bounce: hoewel ik ieder jaar weer afzie als de beesten :oops:
Tram4 was gisteren zeker m'n meerdere maar jah vers uit zen bed :lol: :lol: :lol: :lol: wa wilde :wink:

bedankt aan de organisatie en tot volgend jaar we zullen er hopelijk terug mogen, kunnen, willen,... bij zijn =P~

De afdalingskes in de kleiputten vond ik er zeer goed bijliggen al wat je moest doen is u volledig laten gaan en niet remmen en alles gaat vanzelf dat heeft Eric aan den lijve ondervonden toen hij kennis maakte met den berm op nr.3 :lol: deze mogen er voor mij nooit uitgehaald worden veel te plezant om te doen =D>
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Dag Pittem,

alvast een dikke proficiat met de realisatie van jullie TT. Echt, kheb mij super geamuseerd. Alhoewel Sint Joris nog gelijk lood aanvoelde in de benen ging het toch relatief vlot vooruit. :bounce: :bounce: :bounce:

De dag begon al slecht, ... Door een communicatiefoutje stond ik aan de verzamelplaats alleen in de verzameling. Tetoeme zei ik, wat voor een mietjes, der durft niemand komen omdat het ferm aan het regenen was. Niks was minder waar, mijn mede tgenterters waren reeds de eerste vettige stroken aan het trotseren. :roll:

Ben er dan maar later aan begonnen alleen, vechtend tegen de wind, die opvallen veel in mijn nadeel blies #-o #-o :wink: Twas ploeteren en stoempen op sommige plaatsen, ma twas super. Duidelijk een parcours waar tijd en energie ingestoken is en dat apprecieer ik ten zeerste.

Derachter waren de potten, Grimbergen (meen ik mij half te herinneren), een waar genot, ideaal om mijn innerlijke zelf op te warmen... en khad ferm koud moek zeggen :drunk:

Alzeker tot volgend jaar Pittem

De groeten

Metalbiker

Tegenterters
Aarsele
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

Twas idd een tocht VOOR zotten, maar dan wel een fantastische. Spijtig voor degenen die niet zijn afgekomen voor het slechte weer, de sissy's. Samen met Vuul Vintje vertrokken rond 10u30 voor een helse tocht, zeer lastige strook aan de kliniek, maar er mogen meer van die dingen. Op het crossparcours mijn duivels willen ontbinden maar een domme keuze gemaakt door een keertje de trapkes te nemen en daar was VV weer. Volgend jaar zien jullie mij terug en hopelijk val ik dan een beetje minder. Dit jaar een keer of 6 :oops: :oops: :oops: met als gevog heel mijnen body die in bloeduitstortingen zit, maar we nemen da er met plezier bij
Doe zo verder Devils [-o< [-o< [-o<
BIKEDEVIL
Mountainbiker
Location: Merida hfs full XTR,vork manitou relic met lock out

Post by BIKEDEVIL »

't was mij ook weer een waar genoegen om erbij te kunnen zijn na een jaartje onderbreking :cry: 'k heb altijd compassie met de vrouwen en mannen die druipnat nen pot warme verse soepe drinken om het vochtige were da we altijd hebben in de pittemse zottentocht naar achteren te duwen. ook al is het ieder jaar weer vechten tegen die verdoemde nattigheid toch jeun :lol: ik mie gelijk ne zot aan die bevoorrading. 'k voelde me gelijk een viswuf op de markt om al de koeken, suzywafels, bananen en appelsienen aan de man en de vrouw te brengen. 't is toch altijd nen geestig moment en iedereen jeunt ter hem in en da lezen ik zo gaarne op da forum. toch nen grooten chapeau voor iedereen die is komen rijden. =D> kzoe zeggen tot volgend jare met een betje goe were en een zonnestraaltje

groetn van de vrouwe van den bikedevil
ps benne kik ton het bikedevillinneke? of word da te moeilijk?!
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Zondag ook zo 'zot' geweest :wink:
Samen met Berre aangezet zo rond 8.30U, de regen viel al bij al nog mee mijn gedacht, alleen die wind :oops:, precies 'Moen - weer' :roll: #-o
Mooi, maar zwaar parcours, nergens moeten afstappen =D> , vooral stukje rond die kliniek =D> =D> , originele bevoorradingsplaats, goeie bike-wash, 't was in orde ginder !!!!!
Forum-trein tegengekomen, beetje samen gereden met Lichterveldenaere.....
Wel enorm stinkende diepvriegroentenfabrieken ginder #-o ( of ben ik mis ??? )
Was de eerste keer da'k de wintertocht reed, ' zal nie de laatste keer zijn zulle [-o< ( vroeger altijd zomertocht gereden, was ook altijd tip - top !!! )

Gr,
Casper :lol:

PS : had beter nie gezegd aan Berre dat hij zijn kaartje nog in de Merida-bak moest doen :wink: miljaar :evil:
Post Reply