Nieuwe Rohloff-naaf voorjaar 2007
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Mooi!
Alleen vraag ik me af of 10% grotere stappen wel interessant is...?
Voor weggebruik wordt deze nieuwe rohloff er zeker niet interessanter op.
Want daar zijn de huidige stapjes eigenlijk soms al op het randje...
't zou mooi zijn dat ze ook nog een road-lite maken met korte overbrengingen
Maar das mss iets voor een ander forum
Alleen vraag ik me af of 10% grotere stappen wel interessant is...?
Voor weggebruik wordt deze nieuwe rohloff er zeker niet interessanter op.
Want daar zijn de huidige stapjes eigenlijk soms al op het randje...
't zou mooi zijn dat ze ook nog een road-lite maken met korte overbrengingen
Maar das mss iets voor een ander forum
- CameleonBike.com
- Mountainbiker
proto
Post by CameleonBike.com »
Het definitieve prototype komt er in 2008, volledige productie komt er in 2009. De nieuwe zal niet dezelfde (perfecte) garantievoorwaarden krijgen en idd heel wat duurder worden en niet geschikt voor DH, freeride, tandem.
Nog een jaar of 2 geduld dus...
Nog een jaar of 2 geduld dus...
- phille
- Mountainbiker
lichter hoeft voor mij niet hoor, ik zou graag nog van de kabels afwillen, volledig electronisch zou blijkbaar ook in afwerking zitten ... allez ge moet da viaviavia horen. Carsten geeft geen krimp op dat gebied. Madam had me 3 jaar geleden in Willingen gezegd dat hij af zou zijn ... we zijn 3 jaar verder ...
Gebruik Ti op een versnellingsysteem is toch niet slim omdat het teveel meegeeft of ben ik daar verkeerd ?
Waarom het bereik gaat vergroten is mij een raadsel, je zou zeggen dat ze intern 1 planeet gaan killen om het gewicht te drukken dus een kleiner bereik hebben.
't Kan ook zijn door 1 planeet een extra keer meer te gebruiken dat je er 1 gaat kunnen killen maar dat de levensduur gaat verkleinen
Gebruik Ti op een versnellingsysteem is toch niet slim omdat het teveel meegeeft of ben ik daar verkeerd ?
Waarom het bereik gaat vergroten is mij een raadsel, je zou zeggen dat ze intern 1 planeet gaan killen om het gewicht te drukken dus een kleiner bereik hebben.
't Kan ook zijn door 1 planeet een extra keer meer te gebruiken dat je er 1 gaat kunnen killen maar dat de levensduur gaat verkleinen