vorig jaar in t witte camionetteken mogen kruipen ipv den toer uit te rijden..
twas er wel warmer dan op mijne velo, maar toch nie zo geestig
dit jaar hoop ik enkel af te zien op mijne fiets
hallo iedereen,
ook ik heet u hartelijk welkom op de tt van de steenbakkers!!zoals er al iemand vermeldde...de steenbakkers vind je overal,niet in groten getale,maar over gans het vlaams,waals en zelfs franse land!!daarom krijgen we ook het bezoek en de deelname van de mensen van orchies!!maar ook tal van andere clubs vereren ons met hun bezoek!!bij ons is iedereeen van harte welkom:getrainde en nie getrainde bikers,skone en lelijke bikesters,alcoliesten,circusartiesten,politiekers,uittredende nonnen,paters die stinken naar de trappist en gasten die gewoon ne keer willen ontsnappen aan de dagelijkse sleure (of an de vrouwe!!)ge vindt er uw gading op de 28,38 of de 48 km!!en mispakt u nie want vorig jaar moesten we aan de afspuitstand er ene van zijne bike helpen...hij had hem een beetje mispakt aan de grootste afstand!!! blijkbaar zijn er nog mensen die denken dat de tt van moen maar een platte bedoening is!! na een zware tocht volgt een verkwikkende douche die je aan het voetbalveld aantreft en waar ondergetekende de verantwoordelijkheid van draagt!!daarna kan men in onze gezellig zaaltje nog terecht om er ne keer van te klappen...hoe je hebt afgezien,hoe je op een helling gebaarde dat er iets met de ketting scheelde terwijl je eigenlijk al piepedood zat ,hoe mooi de streek wel is of hoe sympatiek je die steenbakkers wel vindt !!we zitten ook op de dag zelf met een jarige (fast ) en da wordt natuurlijk bij ons geviert met de nodige natjes en gezangen!! overtuigd dat dit een tt is van bikers voor bikers een mooi off-road percentage en duidelijke bepijling maken het verhaaltje rond!!!maak jij nu maar dat je erbij bent...
tot de 15e...
dingo
ook vorig jaar deze tocht gereden en zoals het er nu naar uitziet zal ik weer van de partij zijn.Weet nog redelijk vree goed dat ik vorig jaar serieus mijn pere heb gezien in het slijk.