Er staat in hun reglement niks in de aard van: "wij geven geen inschrijvingsgeld terug".zaskar72 wrote: Nee wel zagen reglement is reglement en als daar niks instaat van attest of wat dan ook dan zijn ze VERPLICHT het geld terug te geven! Ik heb is raad gevraagd aan een bevriende advocaat en die zegt dat ze dat moeten terug geven omdat er nik in het reglement staat in de zin van:..wij geven geen inschrijvingsgeld terug na betaling... Wat in het reglement van Bredene wel stond!! En die van Oostende weten dat!! Wedden dat het er volgend jaar wel zal instaan !
Ik zal deze organisatie nooit goed praten!
Ik rij al van 1994 MTB en dit maakte ik nog nooit mee SCHANDALIG !!!!
Maar er staat ook niet in: "wij betalen inschrijvingsgeld terug".
Ik heb met die organisatie totaal niks te maken, maar het is normaal dat ze niet terugbetalen hoor. Waarom krijg je anders korting omdat je vroeger inschrijft?? Idd dat is een risicobijdrage doordat er nog vanalles kan tussenkomen voor je. Daarom is daginschrijving duurder. Als je die risicobijdrage niet wil betalen zal je in het vervolg moeten overschakelen op daginschrijving he.
Al van 1994 op de MTB, daar zal je dus veel vanaf weten. Maar op gebied van alledaagse zaken valt er precies nog bij te schaven he