sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
idd, goed materiaal é en veel sjaans op een lastig parkoerbosse wrote:geluk gehad vandaag voor sven
- Conrad
- Mountainbiker
Dat materiaal hebben die toppers allemaal, dus heeft het gewoon met geluk te maken.devil biker wrote:idd, goed materiaal é en veel sjaans op een lastig parkoerbosse wrote:geluk gehad vandaag voor sven
Wel een zeer sportief gebaar naar Wellens. Volgens mij had Bart gewonnen had hij geen mechanische pech gehad.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
dat denk ik ook, bart had alleen peg in die laatste ronde, en lopen dat hij deed
velen doen dat hem niet na.
- devil biker
- Mountainbiker
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Volgens mij niet hoor ...Conrad wrote:Dat materiaal hebben die toppers allemaal, dus heeft het gewoon met geluk te maken.devil biker wrote:idd, goed materiaal é en veel sjaans op een lastig parkoerbosse wrote:geluk gehad vandaag voor sven
Wel een zeer sportief gebaar naar Wellens. Volgens mij had Bart gewonnen had hij geen mechanische pech gehad.
Ik denk dat Mourey gewonnen zou hebben (zonder pech), en dat Wellens 2de zou geworden zijn, en voor Nys zat er dan niet meer in als een 3de plaats vandaag. Maar inderdaad, Sven heeft op die manier ook al crossen verloren, deze keer was de pech voor iemand anders.
Spijtig uiteindelijk, want ik denk dat de meeste échte veldrit liefhebbers liever een wedstrijd zien zonder zo'n pech voor de leiders, maar ja, het hoort bij de sport hé.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
- devil biker
- Mountainbiker