Waasland mountainbikeschool

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
dikki
Mountainbiker

Post by dikki »

heb de foto's op het net geplaatst

http://dirk725.fotopic.net

ik hoop dat het werkt :oops: ,anders stuur je maar een mailtje.

Groetjes dirk
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

dikki wrote:heb de foto's op het net geplaatst

http://dirk725.fotopic.net

ik hoop dat het werkt :oops: ,anders stuur je maar een mailtje.

Groetjes dirk
mooie foto's. Misschien een kleine tip. je kan bij het editeren van de foto's ze roteren. Dat maakt dat alles wat gemakkelijker te bekijken.

groetjes,

Marc
stevie b1
Mountainbiker

Post by stevie b1 »

bedankt aan dirk voor de mooie foto's
groeten Steven
dikki
Mountainbiker

Post by dikki »

heb de fotokes aangepast zodat we niet meer met een scheef kopje voor onze pc moeten zitten he :lol: .

Bedankt voor de tip.

Groetjes Dirk
Dirk G
Mountainbiker

Post by Dirk G »

mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Gisteren de eeste wedstrijd van de MTB school. rond 11:00 waren we present onder een stralend zonnetje en een blauwe hemel. Iedereen ingeschreven en de nummers aan de fietsen bevestigd. Rond 11:30 kwam Patrick toe en na controle van de bandendruk en hier en daar wat lucht bijblazen vertrokken ze onder begeleiding van Partrick en rode Chris naar het parkoers. ook de ouders met de auto richting parkoers. Daar aangekomen eerst nog een rondje verkennen en ze kwamen al goed vuil terug. Het parkoers lag er vettig bij.

om 12:30 was er dan de start. Ik vraag me af wie er meer zenuwen hadden, Charlotte en Justine of ik zelf. :-)
Eerste kwamen de 11-12 jarigen door en daar was volgens mij niemand van de MTB school bij.
Dan passeerde de 9-10 jarigen. Charlotte en Lize als laatste. Dat leken meer toeristen op een zondagse uitstap dan iemand die wedstrijd reed. iets later de 8 jarigen en jonger, en Justine was gestart als een pijl uit een boog. Ze passeerde als 2de.
iets verder op het parkoers gaan staan om nog wa foto's te trekken en er stond daar een moeder af te geven op haar kinderen, nie normaal. Eentje passeerde al wenend en die kreeg daar nen uitbranden nie te doen [-X Als ze zou stoppen dan zou er wat zwaaien na de wedstrijd. Ik heb die kleine heel de wedstrijd wenend zien passeren. #-o
Ons Charlotte heeft haar wel herpakt, en passeerde de 2de ronde heel wat beter. Alleen was Lize gevallen en ze riep dat ze zich goe zeer had gedaan.
Justine passeerde ook nog goe, maar is wat later 2 keer tegen de grond gegaan.
Op het einde was Justine 9de en 2de meisje overall, 1ste van de MTB school. Jordy Meerschaert was de eerste van de MTB school op de 6de plaats overall, gevolgd door Aaron van Bunder als 7de. Evy eindige na ons Justine op de 10de plaats en was 3de meisje overall.
Bij de 9-10 jarigen was Lennert de 1st van de MTB school op een 4de plaats net buiten de medailles. Emile was 6de en 2de van de MTB school, gevolgd door Cedric op een 8ste plaats. Gerben was 12de. Ons Charlotte was 14de en 2de meisje, gevolgd door Lize 15de en 3de meisje.

Dan was het de beurt aan de jeugd. Bij de 13-14 jarigen reden 3 bikers van de MTB school mee. Enkel de start gezien en ze reden mooi samen. Als je de uitslag bekijkt zijn ze precies ook samen blijven rijden. Joni 4des, net buiten de medailles, Jorn 5de en Alical 6de en ook 1st dame (ze was wel ook de enige :wink:

Al bij al een geslaagde voormiddag, die me wel wat kuiswerk bezorgd heeft. De fietsen hingen goe vol modder en da spul plakte enorm. gisteren het meeste eraf gehaald en deze morgen 3 uur bezig geweest om alles terug in orde te krijgen.

vond dat er een schitterende sfeer hing. Zowel tussen de jeugd als ook bij de oudjes.

foto's van de organisatie vind je hier: http://www.pixagogo.com/4790614190
De mijne vind je hier: http://gallery73514.fotopic.net/c1417747.html
De volledige uitslag vind je hier: http://www.wielren.info/scripts/display ... hulst.html

Alleen jammer dat de uitslag volledig gemengd was een geen splitsing meisjes jongens.

tot de volgende.

grtz,

Marc
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

mcoen wrote:...
iets verder op het parkoers gaan staan om nog wa foto's te trekken en er stond daar een moeder af te geven op haar kinderen, nie normaal. Eentje passeerde al wenend en die kreeg daar nen uitbranden nie te doen [-X Als ze zou stoppen dan zou er wat zwaaien na de wedstrijd. Ik heb die kleine heel de wedstrijd wenend zien passeren. #-o ...
Goe bezig die moeder, =D> zo'n dwaze gleuf zou beter zelf haar kont op ne fiets hijsen ipv van haar kinderen te traumatiseren.
Superkrisser
Mountainbiker

Post by Superkrisser »

Aha leuk, ons eigen topic! Goe bezig Marc en Dirk! 'K heb net alle foto's grondig bekeken, want daaruit kunnen we ook nog 't een en 't ander leren. 'K heb ze ook allemaal op mijn PC gezet.

Die moeder, dat was echt niet te doen! Hoe kan dat kindje nu ooit plezier krijgen in 't fietsen als van moeten is. Zeer jammer...

'K ben trouwens erg blij om met zo'n bende gemotiveerde snotneuzen te kunnen werken en ze 't één en 't ander over mountainbiken bij te brengen. Ook met onze papa's en mama's hebben we geluk!

De wedstrijd in Hulst leek me wat lang qua duur (20 minuten voor de jongsten, 30 minuten voor de oudsten) en 't parcours was wat lang. Ik zou zelf een korter rondje met meer draaien en keren verkiezen. Toch was 't allemaal zeer leuk! De modder maakte dat schakelen voor veel bikertjes onmogelijk werd.

'K geloof dat we met 17 bikertjes afzakten naar Hulst. Tel daar de 6 bikertjes bij die naar de dikkebandenrace in Oostende gingen en da's weer een mooi aantal!

Jammer dat 't zo lang wachten is tot de volgende keer...

Groetjes, Kris (Rode Kris voor de WaaslandMTBbikertjes)
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

mcoen wrote:
website zou deze week online zijn: http://www.waaslandmtbschool.be

grtz,

Marc
Site nog niet operationeel mannen ?
Ik kijk er alvast naar uit om meer algemene info te verkrijgen over dit project.
Misschien wel interessant voor mijn zoon van 13 : rijdt regelmatig een TT mee en al 1 dikkebandenrace ......
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Site is inderdaad nog niet operationeel. De beheerder doet dit in zijn vrije tijd en als ik het goed begrepen heb, is zijn PC onlangs gecrashed. Op de site van het Waasland Mountainbike Team ( http://www.waaslandmountainbiketeam.be ) staat de voorlopige kalender, maar die vind je ook in deze post terug.

Kan het in elk geval aanraden. Die gasten zijn goe bezig met onze kleine bikers/bikesters

grtz,

Marc[/url]
Last edited by mcoen on Tue 04 Dec 2007 12:00, edited 2 times in total.
Post Reply