dan kan er overal en altijd iemand bij de fietsen blijven.
Extra voordeel: het is nog eens veel plezanter dan alleen rijden
Ik moet wel erbij vertellen dat wij geen "apres" doen en ons thuis douchen.
Post by Sunn Xtreme »
Ik doe deze truc ook al jàààrenHermans wrote:idd, goede tip...Scale wrote:deze "truck* pas ik al enkel jaren toeRvBerkel wrote:ik zet fiets al tijd vast met dikke kabel slot en als ik dan vertrek laat ik kabel aan hek of regenpijp zitten en neem hem weer mee naar huis als ik klaar met TT ben zo hoef zwaar slot niet mee![]()
een rode spiraal met nr. ****.........![]()
Thats me
volgende keer ook is doen, zwart spiraal slot met combinatie 6666 (maar ik zeg toch ni welke 6 eerst)

Post by I am NOT the Vedett »
Je dacht: ik ben slim want ik heb de fout gezien dus ik leg het even uit aan de andere domme forumgangers.Durin wrote:schuif dat slot over het paaltje en weg met de fiets
Is reeds gebeurt in Mechelen, iemand die alleen langs de vaart reed, en door een enkele jongeren werd staande gehouden. Alles afgeven en te voet voort. Dit is gene zever, ik zal nooit alleen in het donker gaan trainen. Het bestaat echt"fietsjacking".Serge R wrote:Ik hoop dat niet iedereen een slotje gaat meezeulen, zodat er toch nog op eenvoudige wijze bike’s van de eigenaars kunnen ontfutseld worden.
Want dat de dievengilde creatief is en steeds een manier vindt om iets tot zich toe te eigenen dat staat vast.
Als ze nu bij wijze van spreken u ergens op een verlaten plekje opwachten en uw fiets opeisen met of zonder geweld.
Post by S-WORKS BIKER »