Diefstal op TT's

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Gewoon met een paar personen gaan rijden (en samenblijven),
dan kan er overal en altijd iemand bij de fietsen blijven.
Extra voordeel: het is nog eens veel plezanter dan alleen rijden ;)

Ik moet wel erbij vertellen dat wij geen "apres" doen en ons thuis douchen.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

beste manier is, om vrienden of kenissen vragen even op te letten. En doe dat hetzelfde bij hun. om beurten dus.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Hermans wrote:
Scale wrote:
RvBerkel wrote:ik zet fiets al tijd vast met dikke kabel slot en als ik dan vertrek laat ik kabel aan hek of regenpijp zitten en neem hem weer mee naar huis als ik klaar met TT ben zo hoef zwaar slot niet mee
deze "truck* pas ik al enkel jaren toe :wink:
een rode spiraal met nr. ****......... [-X
Thats me :wink:
idd, goede tip...
volgende keer ook is doen, zwart spiraal slot met combinatie 6666 (maar ik zeg toch ni welke 6 eerst :-D )
Ik doe deze truc ook al jàààren :lol: :lol: :lol:

Image
Durin
Mountainbiker

Post by Durin »

schuif dat slot over het paaltje en weg met de fiets :-D
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Als ik alleen gaan rijden dan zet ik 'm in de bewaakte fietsenstalling en op de bevoorrading blijf ik bij mijn bike..

In westerlo vorig jaar was er geen bewaakte fietsstand dan draai ik mijn schijfremmen dicht (zal nogal tegenvallen als ze proberen te vertrekken dan :roll: ) en maak ik dat ik snel snel ingeschreven ben :-)
I am NOT the Vedett
Mountainbiker

Post by I am NOT the Vedett »

Durin wrote:schuif dat slot over het paaltje en weg met de fiets :-D
Je dacht: ik ben slim want ik heb de fout gezien dus ik leg het even uit aan de andere domme forumgangers.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

I am the Vedett wrote:
Durin wrote:schuif dat slot over het paaltje en weg met de fiets :-D
Je dacht: ik ben slim want ik heb de fout gezien dus ik leg het even uit aan de andere domme forumgangers.
=D> =D> :drunk: :-D
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Ik hoop dat niet iedereen een slotje gaat meezeulen, zodat er toch nog op eenvoudige wijze bike’s van de eigenaars kunnen ontfutseld worden.
Want dat de dievengilde creatief is en steeds een manier vindt om iets tot zich toe te eigenen dat staat vast.
Als ze nu bij wijze van spreken u ergens op een verlaten plekje opwachten en uw fiets opeisen met of zonder geweld. :-$
Roeki
Mountainbiker

Post by Roeki »

Serge R wrote:Ik hoop dat niet iedereen een slotje gaat meezeulen, zodat er toch nog op eenvoudige wijze bike’s van de eigenaars kunnen ontfutseld worden.
Want dat de dievengilde creatief is en steeds een manier vindt om iets tot zich toe te eigenen dat staat vast.
Als ze nu bij wijze van spreken u ergens op een verlaten plekje opwachten en uw fiets opeisen met of zonder geweld. :-$
Is reeds gebeurt in Mechelen, iemand die alleen langs de vaart reed, en door een enkele jongeren werd staande gehouden. Alles afgeven en te voet voort. Dit is gene zever, ik zal nooit alleen in het donker gaan trainen. Het bestaat echt"fietsjacking". :cry:
S-WORKS BIKER
Mountainbiker

Post by S-WORKS BIKER »

12 jaar geleden hebben ze mijn cannondale ook eens proberen jacken op t'zuid in Antwerpen toen ik naar de fitness (indoor) reed, de bengels, 14à15 jaar hielden mij ook tegen voor mijn velooke, moest puuk in de remmen en ze hadden mijn fiets meteen beet, ik had ondertussen mijn Abus kettingslot ( van mijn moto) ontschouderd en één van die bengels een dreun verkocht, probleem was meteen van de baan, de tweede gangster heeft het dan maar op een loopje gezet.
Post Reply