Barbeque wrote:
Wie er zal winnen, we zien dit morgen wel...
Leve Cercle !!!
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
héhé,
het is me (gedeeltelijk) gelukt. Cercle Brugge zal een wielertrui laten maken voor de fietsende Cercle supporter. Om te beginnen maken ze er 100(*), met een optie om er nog 100 bij te maken. Een koersbroek wordt nog bekeken, maar ook dat zal wel lukken.
(*) En neen, dat zijn niet alle supporters . Maar ondanks het feit dat grappen hierover al een lange grijze baard hebben, kunnen we er wel mee lachen
het is me (gedeeltelijk) gelukt. Cercle Brugge zal een wielertrui laten maken voor de fietsende Cercle supporter. Om te beginnen maken ze er 100(*), met een optie om er nog 100 bij te maken. Een koersbroek wordt nog bekeken, maar ook dat zal wel lukken.
(*) En neen, dat zijn niet alle supporters . Maar ondanks het feit dat grappen hierover al een lange grijze baard hebben, kunnen we er wel mee lachen
Ook niet onbelangrijk:
Cercle telegenieker dan Rode Duivels!
Cercle Brugge is op dit ogenblik telegenieker dan de Rode Duivels. De rechtstreekse uitzending van de bekerwedstrijd tegen KV Mechelen lokte maandagavond op Canvas 550.512 tv-kijkers - goed voor een marktaandeel van 22 procent. De interland Polen-België haalde op zaterdag 17 november op VT4 311.047 kijkers.
Cercle telegenieker dan Rode Duivels!
Cercle Brugge is op dit ogenblik telegenieker dan de Rode Duivels. De rechtstreekse uitzending van de bekerwedstrijd tegen KV Mechelen lokte maandagavond op Canvas 550.512 tv-kijkers - goed voor een marktaandeel van 22 procent. De interland Polen-België haalde op zaterdag 17 november op VT4 311.047 kijkers.
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Hansje,
je niet laten opjagen jongen, alles laten rusten.
Trouwens Bells, de club van de de stad blijft Cercle of weet je
de historie niet ?? Ooit zo'n 10 jaar geleden vroeg stad Brugge
wie er met het logo wou voetballen op hun shirts. Raad eens wie
zich toen al FC FLoppem voelde ???? Juist Club wou niet, dus
wie is er nu de ploeg van de stad ??? Je ziet, er zitten hier nog
cercle fans op het forum maar ik hou het rustig kwa voetbal.
Oja, zeg gasten, mtb-ken blijft een zomersport wat sommige ook
denken.
Bells en iMac, tot bikes he....

je niet laten opjagen jongen, alles laten rusten.
Trouwens Bells, de club van de de stad blijft Cercle of weet je
de historie niet ?? Ooit zo'n 10 jaar geleden vroeg stad Brugge
wie er met het logo wou voetballen op hun shirts. Raad eens wie
zich toen al FC FLoppem voelde ???? Juist Club wou niet, dus
wie is er nu de ploeg van de stad ??? Je ziet, er zitten hier nog
cercle fans op het forum maar ik hou het rustig kwa voetbal.
Oja, zeg gasten, mtb-ken blijft een zomersport wat sommige ook
denken.
Bells en iMac, tot bikes he....
Wie was de ploeg van't stad ook alweer!bells wrote:Ik ook ik fiets nu voor het eerst deez winter met de mtb en da valt echt mee doe het echt graag heb er ook al 1600 en met de race fiets had ik er ook een 10400 bij een gefietsben een fcb er ee maar echt proficiat met jullie voetbal deez jaar
Maar club blijfd de ploeg vant stad hoor
Lang leve Cercle Brugge!
Om eens terug te komen op de oorspronkelijk rden van deze topic : De wieleruitrsusting (trui en broek) van Cercle Brugge zijn een feit. vanaf februari worden op de website uitgelegd waar en wanneer je een set kan passen. De trui zal er iets anders uitzien dan ik gehoopt had, maar de broek is mijn ontwerp. De bestelling loopt tot halfweg februari. Vanaf eind maart kan je je bestelling dan afhalen.
Bij leven en welzijn maken we dan een gezamenlijke rit om en rit langs en door Brugge.
Leve Cercle!!!
Bij leven en welzijn maken we dan een gezamenlijke rit om en rit langs en door Brugge.
Leve Cercle!!!