Diefstal op TT's

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Roeki
Mountainbiker

Post by Roeki »

Trevorken wrote:De mijne hangt altijd vast bij de inschrijving voor een TT. Douchen doe ik ook steeds thuis.
Ik ga wel redelijk dikwijls op verlof in de vakantieparken in de Ardennen. Daar staat hij regelmatig alleen in een vakantie bungalow.
Daarstraks heb ik een offerte van mijn verzekeringsmakelaar gekregen voor een omnium verzekering voor de fiets. Voor ongeveer 265 euro is hij verzekert voor een waarde van 3700 euro. Ik ben toch serieus aan het twijfelen om hem de eerste 2 jaar toch te laten verzekeren.
Dan ben ik terug veel geruster als we eens gaan wandelen of een geocache gaan doen als ik op verlof ben.
Heb dit eens nagevraagd bij mijn verzekering, en een vakantieverblijf van korte duur is bij mij ingedekt bij mijn thuisverzekering tegen inbaak. Wel steeds een pv laten opmaken natuurlijk. Dus let op dat je geen 2 keer betaald.
iron gonzo
Mountainbiker

Post by iron gonzo »

oesje

ik wist niet dat het stelen op evenementen zo erg is :evil:

als het ritje morgen niet in het water valt zal ik dus ook maar best een slot mee nemen. :roll:

tis een fietsje van 1.5 jaar oud, maar toch [-X
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

iron gonzo wrote:oesje

ik wist niet dat het stelen op evenementen zo erg is :evil:

als het ritje morgen niet in het water valt zal ik dus ook maar best een slot mee nemen. :roll:

tis een fietsje van 1.5 jaar oud, maar toch [-X
Al is die fiets 5 jaar oud, ik zou ze overal sluiten. Het is slechts een kleine moeite, die grote gevolgen kan voorkomen.

Wat wel jammer is, dat een mens niet meer rustig kan genieten aan een bevoorrading. Ik merk bij mezelf op, dat ik mijn fiets meer in de gaten houd dat de andere bikers die af en aan rijden. Terwijl het net plezant is om een gekende te zien.

Dus ja, ook daar sluit ik nu mijn fiets. Ik wil blijven genieten van alles die een Tt met zich meebrengt.
RvBerkel
Mountainbiker

Post by RvBerkel »

ik zet fiets al tijd vast met dikke kabel slot en als ik dan vertrek laat ik kabel aan hek of regenpijp zitten en neem hem weer mee naar huis als ik klaar met TT ben zo hoef zwaar slot niet mee
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

RvBerkel wrote:ik zet fiets al tijd vast met dikke kabel slot en als ik dan vertrek laat ik kabel aan hek of regenpijp zitten en neem hem weer mee naar huis als ik klaar met TT ben zo hoef zwaar slot niet mee
ewel, das nu ne keer nen interessanten tip die ik ook zal toepassen! Eén kilo slot is namelijk niet leuk om mee te sleuren (je koopt dan een dure lichte fiets, en neemt dan kilo's beveiliging mee...)
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

RvBerkel wrote:ik zet fiets al tijd vast met dikke kabel slot en als ik dan vertrek laat ik kabel aan hek of regenpijp zitten en neem hem weer mee naar huis als ik klaar met TT ben zo hoef zwaar slot niet mee
Da's inderdaad goe gezien =D>
Scale
Kerstman

Post by Scale »

deze "truck* pas ik al enkel jaren toe :wink:
een rode spiraal met nr. ****......... [-X
Thats me :wink:
Hermans
Mountainbiker
Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)

Post by Hermans »

Scale wrote:
deze "truck* pas ik al enkel jaren toe :wink:
een rode spiraal met nr. ****......... [-X
Thats me :wink:
idd, goede tip...
volgende keer ook is doen, zwart spiraal slot met combinatie 6666 (maar ik zeg toch ni welke 6 eerst :-D )
iron gonzo
Mountainbiker

Post by iron gonzo »

binnenkort rond 1 paal 20 sloten :roll:

en wat doe je dan op de tussenstop
daar sta je dan zonder slot :drunk:
Roeki
Mountainbiker

Post by Roeki »

iron gonzo wrote:binnenkort rond 1 paal 20 sloten :roll:

en wat doe je dan op de tussenstop
daar sta je dan zonder slot :drunk: