Ief wrote:da is nikske Fons. wij zullen ook laat vertrekken. pas rond twee uur denk ik.
Zie maar da ge lichtjes hebt voor op de terrils.
Ik vertrek sewens, tmoet een zalig tochtje worden.
Ben ook net terug, de route lag er inderdaad vettig bij. Maar dat hoort erbij he.Trouwens dacht dat we samen zouden rijden.Remmenlos wrote:Yow Bikers net terug van een vet(tige)te tochtje . Ondanks het ploeteren in de modder toch wel 1 van mijn mooiste tochtjes dit jaar . Zeker dat traject met de 2 terrils erbij af af af !!! De eerste net niet boven geraakt juist blijven hangen bij de voorlaatste balk .![]()
. 2e wel omhoog geraakt met toch wel wat moeite en veel doorslippen van mijn wielen
![]()
. Bepijling was goed alleen in het begin eventjes verkeerd gereden . Voor de rest top organisatie en zeker tot volgende jaar .
![]()
![]()
.
Post by toon pertetotal »
Hé sorry maar ik had je nr nietBiker_01 wrote:Ben ook net terug, de route lag er inderdaad vettig bij. Maar dat hoort erbij he.Trouwens dacht dat we samen zouden rijden.Remmenlos wrote:Yow Bikers net terug van een vet(tige)te tochtje . Ondanks het ploeteren in de modder toch wel 1 van mijn mooiste tochtjes dit jaar . Zeker dat traject met de 2 terrils erbij af af af !!! De eerste net niet boven geraakt juist blijven hangen bij de voorlaatste balk .![]()
. 2e wel omhoog geraakt met toch wel wat moeite en veel doorslippen van mijn wielen
![]()
. Bepijling was goed alleen in het begin eventjes verkeerd gereden . Voor de rest top organisatie en zeker tot volgende jaar .
![]()
![]()
.