jah ze zijn allebei goed... maar als je van N60 komt ga je op een kruispunt aan de rode lichten een garage van renault zien daar moet je afslaan en dan gwn die baan volgen en je komt er op uit.. het is net voor de brug..Biky burger wrote:Mijn GPS toont twee mogelijkheden: Gavere, Stationsstraat en Gavere/Asper Stationsstraat. Ik veronderstel dat het de laatste is?
01/12/07 Gavere
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
ridley255
- Mountainbiker
- den Trekmountainbiker
- Mountainbiker
Post by den Trekmountainbiker »
Tja,deze avond nog weest helpen om alles klaar te zetten, douche (tzal nodig zijn denk ik)
Bar, tafels en stoelen, enz enz
Ganse avond al aan twatergieten, dus aan modder geen gebrek, dus bikers geef maar gaze morgen
Hopelijk brengt de sint wat opklaringen mee

Bar, tafels en stoelen, enz enz
Ganse avond al aan twatergieten, dus aan modder geen gebrek, dus bikers geef maar gaze morgen
Hopelijk brengt de sint wat opklaringen mee
mooi tochtje, net terug van de 45 km en het was best wel in orde. In tegenstelling tot wat verwacht werd door de meesten, geen rit richting oudenaarde of de gaverse hellingen op, neen richting kruishoutem, lozer, wannegem-lede en mullem. Het lag er wel heel erg vettig bij, maar het was prachtig fietsweer.
Avg 19.7 op de 45
Avg 19.7 op de 45
-
sportvriend
- Mountainbiker
Post by sportvriend »
ook de 45 gegaan van deze - op de eerste 5 km na - mooie tocht
inderdaad heel wat lastige modderstroken bij waar menigeen - waaronder ik en mijn compagnon - ondersteboven zijn beland in de vettge modder ...
ook het mooie glooiende landschap rond wanngem en mullem en het prachtige weer maakten deze tocht de moeite waard
ps : gaat dat nu de gewoonte worden overal dat de bevoorrading reeds na 15/16 km is ??????
inderdaad heel wat lastige modderstroken bij waar menigeen - waaronder ik en mijn compagnon - ondersteboven zijn beland in de vettge modder ...
ook het mooie glooiende landschap rond wanngem en mullem en het prachtige weer maakten deze tocht de moeite waard
ps : gaat dat nu de gewoonte worden overal dat de bevoorrading reeds na 15/16 km is ??????
-
Biky burger
- Mountainbiker
Post by Biky burger »
Bevoorrading was inderdaad vroeg, maar ik denk dat dat voor de 25km
was (of voor de 35). Oplossing: twee bevoorradingen. Voor de rest: in orde. Veel volk aan de afspuit, maar ook veel slangen, zodat de wachttijd meeviel. Met dat weer ben ik blij dat ik toch voor Gavere koos: inderdaad waarschijnlijk wat meer road dan Beernem; alhoewel lastig genoeg door enkele klimmetjes. De benen zijn de laatste tijd niet zo goed. Ik zal er moeten vragen aan de Sint...
was (of voor de 35). Oplossing: twee bevoorradingen. Voor de rest: in orde. Veel volk aan de afspuit, maar ook veel slangen, zodat de wachttijd meeviel. Met dat weer ben ik blij dat ik toch voor Gavere koos: inderdaad waarschijnlijk wat meer road dan Beernem; alhoewel lastig genoeg door enkele klimmetjes. De benen zijn de laatste tijd niet zo goed. Ik zal er moeten vragen aan de Sint...
Net terug, deze middag om 12u30 gestart van thuis 60 km op de teller. Lekker weertje enkel wat veel wind maar mij hier en daar in een groepje kunnen verstoppen. Parcours lag er goed bij, had het met de vele regen veel slechter verwacht. De bevoorrading was ok er was nog van alles meer dan genoeg te krijgen. Kortom, mooie tocht, mooi weer en goeien ename... Meer moet dat niet zijn !
-
ridley255
- Mountainbiker
zeer mooie tocht en het weer viel al bij al zeer goed mee vond ik, ik had de wind slechter ingeschat.. de bevoorading was ruim en goed.. goede afspuitinstalaties.. ik had de indruk dat de Sint en zijn compaan er niet ech gelukkig uitzagen
meschien wat te groot verschil qua klimaat in spanje en hier..
iets waar ik me soms aan aargerde vandaag was het feit dat sommige mensen denken dat ze weer veel beter kunnen rijden op de technische stroken dan anderen.. ik reedt op een aardewegetje en voor mij versmalde het wegelingetje en je kon onmogelijk met twee naast alkaar rijden.. komt er daar eenen van achter mij gevlamd om tog nog voor mij te zijn en vanaf het wat modderig werd moest hij uit de pedalen en kon zich niet meer recht houden waardoor ik natuurlijk ook moest stoppen
zo'n mensen zou ik echt van de baan willen rijden he!! ipv wat gedult te hebben en achter mij te blijven en dan achter mij te vallen.. nee hij moest persee voor mij het wegelingetje in..!! maarja..
proficiat aan organiatie en tot volgend jaar
Grtz
iets waar ik me soms aan aargerde vandaag was het feit dat sommige mensen denken dat ze weer veel beter kunnen rijden op de technische stroken dan anderen.. ik reedt op een aardewegetje en voor mij versmalde het wegelingetje en je kon onmogelijk met twee naast alkaar rijden.. komt er daar eenen van achter mij gevlamd om tog nog voor mij te zijn en vanaf het wat modderig werd moest hij uit de pedalen en kon zich niet meer recht houden waardoor ik natuurlijk ook moest stoppen
proficiat aan organiatie en tot volgend jaar
Grtz
Een dikke pluim voor de organisatie om een tocht in dergelijke weersomstandigheden te organiseren. Minpunten, achtergelaten banden op het parcour, de verkeerswachters aan de ingang van Isorex stonden er bij en keken er naar, slechts één bevoorrading voor de 45 km.
Prachtige superdouches,aangename sfeer, goede bepijling en een prachtige omgeving gaven ons een aangename tocht. Mij zien ze hier nog.
Prachtige superdouches,aangename sfeer, goede bepijling en een prachtige omgeving gaven ons een aangename tocht. Mij zien ze hier nog.