Ela, ela, wie zegt er dat kik der nie goan zin, al vergeten???? een paar jaar geleden de zondagmorgen, nen zondvloed, en wie zat er ip zijn bikske te sterven??? just, Superfan, dus aan allen die morgen gaan sterven, ik zie jullie daar.lattespletter wrote:superfan ge gaat toch niet trunten voor een beetje water héSuperfan wrote:'t sin hier voor 't moment meer dan een PAAR druppelkesTraxer wrote:Ze geven voor vannacht wel nog een paar druppels uit.Maar dat zal er me niet van weerhouden om morgenochtend toch aan te zetten
![]()
![]()
![]()
![]()
't zin emmerkes![]()
zo ken ik je niet, dat je een grote mondje heb dat wist ik al maar een klein hartje daar verschiet ik van
saluu and see you tomorrow
01/12/07 Sint-Joris (Beernem)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
VTT-St.Joris
St.Joris: Prachtige tocht gereden vandaag. Ik heb er werkelijk van genoten. Het speelbosje waar we letterlijk rond de bomen draaiden was de max. Proficiat aan de gans organisatie. Volgend jaar zien ze mij opnieuw. Douches of een emmer warm water, voor mij geen belang.
Koude douches, dat is iets anders.
Koude douches, dat is iets anders.
voila si mountainbike staat klaar voor een volgende exploot na een zware TT deze morgen. Zwaar is wel voor een stuk te verklaren door de regen van deze week en nacht. Ikzelf heb overal kunnen rijden dus.... was het zeker te doen. Het waren de traditionele stukken die in deze tocht verweven zaten. Toch een tocht die altijd dik OK is. Mooi parcours, veel off road, mooie singel tracks (het bosje in Beernem heb ik waarschijnlijk 2x gedaan of was dat zo lang?) veel bossen, enz...
Na de rit nog eventjes nagenoten samen met lastigen en z'n schoonbroer, Eddy en Bart in het gezellige zaaltje in St Joris. Bartje bedankt om samen met mij deze TT te rijden aan een gezapig tempo.
lattespletter 't was dik in orde, tot volgend jaar
Groeten
geertje
Na de rit nog eventjes nagenoten samen met lastigen en z'n schoonbroer, Eddy en Bart in het gezellige zaaltje in St Joris. Bartje bedankt om samen met mij deze TT te rijden aan een gezapig tempo.
lattespletter 't was dik in orde, tot volgend jaar
Groeten
geertje
Voila sè, deze morgen ook tt'tje afgehaspeld.
Lattespletter en C°, 't was in orde hoor
, mooie tocht, zwaar maar ja wa wilde na zo'n nacht, vooral dat voorlaatste bos was niet te versmaden.
De rest kennen we onderhand wel, goed uitgepijld, goede afspuitplaats, emmerke met warm water, en nen goeien après.
Wat moet een mens meer hebben op een zonnigen zaterdagmorgen.
En nu op naar volgende week in Hertsberge.
Lattespletter en C°, 't was in orde hoor
De rest kennen we onderhand wel, goed uitgepijld, goede afspuitplaats, emmerke met warm water, en nen goeien après.
Wat moet een mens meer hebben op een zonnigen zaterdagmorgen.
En nu op naar volgende week in Hertsberge.