Specialized stumpjumper 2006 & Epic Expert 2008

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Orson
Mountainbiker

Post by Orson »

Heel mooie bikes dude :wink: Maar wat steekt die zadelpen daar ver uit op die Epic :lol: Grappig zicht wel :-D

Now go ride...
KeviN[eVo7]
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Disc 2006 Specialized Epic Expert 2008 Specialzed Allez 2009

Post by KeviN[eVo7] »

Orson wrote:Maar wat steekt die zadelpen daar ver uit op die Epic
Ik heb nog al lange benen :wink: , de epic is een L en de stumpie een XL. Ik heb heel lang over de maat van de epic getwijfeld, maar heb toch maar de L genomen omdat op technische stukken veel gemakkelijker is. En ja de pen steekt top op de maximum lengte.
speedrider
Mountainbiker
Location: Specialized Venge, Tarmac en Fatboy. Cannondale Flash1 29er

Post by speedrider »

KeviN[eVo7] wrote:
Ik heb nog al lange benen :wink: , de epic is een L en de stumpie een XL. Ik heb heel lang over de maat van de epic getwijfeld, maar heb toch maar de L genomen omdat op technische stukken veel gemakkelijker is. En ja de pen steekt top op de maximum lengte.
Ik twijfel ook over een L of XL aan te schaffen. Ik ben 1.91 meter en heb een binnenbeenlengte van 93 cm. L of Xl??
KeviN[eVo7]
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Disc 2006 Specialized Epic Expert 2008 Specialzed Allez 2009

Post by KeviN[eVo7] »

speedrider wrote:
KeviN[eVo7] wrote:
Ik twijfel ook over een L of XL aan te schaffen. Ik ben 1.91 meter en heb een binnenbeenlengte van 93 cm. L of Xl??
Mijn binnenbeenlengte is ook 93 cm, en ben 1.87 m groot. Vraag eens een test fiets bij je dealer om eens te proberen.
speedrider
Mountainbiker
Location: Specialized Venge, Tarmac en Fatboy. Cannondale Flash1 29er

Post by speedrider »

KeviN[eVo7] wrote:
speedrider wrote:
KeviN[eVo7] wrote: Ik heb nog al lange benen :wink: , de epic is een L en de stumpie een XL. Ik heb heel lang over de maat van de epic getwijfeld, maar heb toch maar de L genomen omdat op technische stukken veel gemakkelijker is. En ja de pen steekt top op de maximum lengte.
Mijn binnenbeenlengte is ook 93 cm, en ben 1.87 m groot. Vraag eens een test fiets bij je dealer om eens te proberen.
Ik ga zeker testen, maar zelfs bij de Specialized dealer zei men ook dat mijn (been)lengte een randgeval L of XL is. Ik kom er vast wel uit :-D
pluxy
Mountainbiker

Post by pluxy »

Hoi

Heb binnenbeenlengte 94cm
Gekozen voor L en gaat
MadMan
Mountainbiker
Location: thompson x-line / marzo mx comp 04 / hayes hfx9xc / sram9.0 / x3.1Disc ust / dt swiss onyx disc /

Post by MadMan »

Ferme bikes, heel strak. =D>
Heb je de epic zonder wielen gekocht?
Lincky
Mountainbiker

Post by Lincky »

Ik ben 1.90M.
Heb ook gekeken voor een L. Veel wenbaarder op technische stukken.
Een XL voelde logger aan.
KeviN[eVo7]
Mountainbiker

Post by KeviN[eVo7] »

MadMan wrote:Ferme bikes, heel strak. =D>
Heb je de epic zonder wielen gekocht?
Ik gebruik de originele wielen in de winter, ik heb nu een setje teveel en zal dit binnenkort bij te koop plaatsen.
Post Reply