Now go ride...
Specialized stumpjumper 2006 & Epic Expert 2008
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
KeviN[eVo7]
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Disc 2006 Specialized Epic Expert 2008 Specialzed Allez 2009
Post by KeviN[eVo7] »
Ik heb nog al lange benenOrson wrote:Maar wat steekt die zadelpen daar ver uit op die Epic
-
speedrider
- Mountainbiker
- Location: Specialized Venge, Tarmac en Fatboy. Cannondale Flash1 29er
Post by speedrider »
Ik twijfel ook over een L of XL aan te schaffen. Ik ben 1.91 meter en heb een binnenbeenlengte van 93 cm. L of Xl??KeviN[eVo7] wrote:Ik heb nog al lange benenOrson wrote:Maar wat steekt die zadelpen daar ver uit op die Epic, de epic is een L en de stumpie een XL. Ik heb heel lang over de maat van de epic getwijfeld, maar heb toch maar de L genomen omdat op technische stukken veel gemakkelijker is. En ja de pen steekt top op de maximum lengte.
-
KeviN[eVo7]
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Disc 2006 Specialized Epic Expert 2008 Specialzed Allez 2009
Post by KeviN[eVo7] »
Mijn binnenbeenlengte is ook 93 cm, en ben 1.87 m groot. Vraag eens een test fiets bij je dealer om eens te proberen.speedrider wrote:Ik twijfel ook over een L of XL aan te schaffen. Ik ben 1.91 meter en heb een binnenbeenlengte van 93 cm. L of Xl??KeviN[eVo7] wrote:Ik heb nog al lange benenOrson wrote:Maar wat steekt die zadelpen daar ver uit op die Epic, de epic is een L en de stumpie een XL. Ik heb heel lang over de maat van de epic getwijfeld, maar heb toch maar de L genomen omdat op technische stukken veel gemakkelijker is. En ja de pen steekt top op de maximum lengte.
-
speedrider
- Mountainbiker
- Location: Specialized Venge, Tarmac en Fatboy. Cannondale Flash1 29er
Post by speedrider »
Ik ga zeker testen, maar zelfs bij de Specialized dealer zei men ook dat mijn (been)lengte een randgeval L of XL is. Ik kom er vast wel uitKeviN[eVo7] wrote:Mijn binnenbeenlengte is ook 93 cm, en ben 1.87 m groot. Vraag eens een test fiets bij je dealer om eens te proberen.speedrider wrote:Ik twijfel ook over een L of XL aan te schaffen. Ik ben 1.91 meter en heb een binnenbeenlengte van 93 cm. L of Xl??KeviN[eVo7] wrote: Ik heb nog al lange benen, de epic is een L en de stumpie een XL. Ik heb heel lang over de maat van de epic getwijfeld, maar heb toch maar de L genomen omdat op technische stukken veel gemakkelijker is. En ja de pen steekt top op de maximum lengte.
-
KeviN[eVo7]
- Mountainbiker
Post by KeviN[eVo7] »
Ik gebruik de originele wielen in de winter, ik heb nu een setje teveel en zal dit binnenkort bij te koop plaatsen.MadMan wrote:Ferme bikes, heel strak.![]()
Heb je de epic zonder wielen gekocht?