01/12/07 Sint-Joris (Beernem)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

lattespletter wrote:
Superfan wrote:
Traxer wrote:Ze geven voor vannacht wel nog een paar druppels uit. :( Maar dat zal er me niet van weerhouden om morgenochtend toch aan te zetten :bounce: :bounce: :bounce:
't sin hier voor 't moment meer dan een PAAR druppelkes :cry: :cry:
't zin emmerkes :cry: :cry:
superfan ge gaat toch niet trunten voor een beetje water hé
zo ken ik je niet, dat je een grote mondje heb dat wist ik al maar een klein hartje daar verschiet ik van
saluu and see you tomorrow
Ela, ela, wie zegt er dat kik der nie goan zin, al vergeten???? een paar jaar geleden de zondagmorgen, nen zondvloed, en wie zat er ip zijn bikske te sterven??? just, Superfan, dus aan allen die morgen gaan sterven, ik zie jullie daar. :bounce: :evil: :cry: :lol:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi,

en zeggen dat het hier al de ganse avond met bakken uit de lucht valt.
Vrouwke moet werken morgen zal dus niks zijn...
FlyingP
Mountainbiker

Post by FlyingP »

Hola, klinkt allemaal goed !! Dus ik pak nu mijn boelke in en ga vertrekken !!
Wel spijtig van de douches, maar vroeger deden ze het ook zo ! Dus heeft ook zijn charmes ! :-D
Senha
Mountainbiker

VTT-St.Joris

Post by Senha »

St.Joris: Prachtige tocht gereden vandaag. Ik heb er werkelijk van genoten. Het speelbosje waar we letterlijk rond de bomen draaiden was de max. Proficiat aan de gans organisatie. Volgend jaar zien ze mij opnieuw. Douches of een emmer warm water, voor mij geen belang.
Koude douches, dat is iets anders.
geertje
Kerstman

Post by geertje »

voila si mountainbike staat klaar voor een volgende exploot na een zware TT deze morgen. Zwaar is wel voor een stuk te verklaren door de regen van deze week en nacht. Ikzelf heb overal kunnen rijden dus.... was het zeker te doen. Het waren de traditionele stukken die in deze tocht verweven zaten. Toch een tocht die altijd dik OK is. Mooi parcours, veel off road, mooie singel tracks (het bosje in Beernem heb ik waarschijnlijk 2x gedaan of was dat zo lang?) veel bossen, enz...
=D> =D>
Na de rit nog eventjes nagenoten samen met lastigen en z'n schoonbroer, Eddy en Bart in het gezellige zaaltje in St Joris. Bartje bedankt om samen met mij deze TT te rijden aan een gezapig tempo.
lattespletter 't was dik in orde, tot volgend jaar :-D

Groeten
geertje :wink:
Stuntman
Mountainbiker

Post by Stuntman »

Het was inderdaad stoempen door de modder! Echt wel een schone rit gereden deze morgen. Dat bosje was echt wel zo lang.
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

terug een zalige rit, de afwezigen hadden weeral ongelijk, wel nu en dan goed moeten doorduwen maar er van genoten, en niets onoverkomelijk, zeer goede organisatie, uitpijling, bevoorrading, ... mijn indruk was dat er minder volk was dan vorige jaren.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Het was weer eens een leuke TT. Ik maakte er een verslag van, je vindt deze terug op mijn website : http://www.i-mac.be/rapidblog/rapidblog.php

Groeten,

Hans
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Voila sè, deze morgen ook tt'tje afgehaspeld.

Lattespletter en C°, 't was in orde hoor =D> =D> =D> , mooie tocht, zwaar maar ja wa wilde na zo'n nacht, vooral dat voorlaatste bos was niet te versmaden. :lol: :lol:

De rest kennen we onderhand wel, goed uitgepijld, goede afspuitplaats, emmerke met warm water, en nen goeien après.

Wat moet een mens meer hebben op een zonnigen zaterdagmorgen. :wink: :wink:

En nu op naar volgende week in Hertsberge.
lastigen
Mountainbiker

Post by lastigen »

zeer mooie tocht , wel zwaar maar daar draaien we onze handen niet voor om :-D :-D
langs het water wel eventjes moeten bijsturen of ik lag in het water
dikke proficiat aan de organisatoren =D> =D> =D> =D>
hopelijk tot volgend jaar

doei lastigen
Post Reply