Dat vindt ik vooral erg bij de club van Oostkamp van BBR voorzitter (brulaap) Van leeuwen, die zeer dicht bij een sporthal voor handen heeft. Ze passeren er geloof ik zelfs maar op een paar meter van met hunne tochtLichterveldenaere wrote:Vind ik ook, maar 't zal daar nog altijd met de emmers (warm welliswaar) water te doen zijn. Toch opvallend: zowel de TT Oostkamp, Ruddervoorde als Hertsberge (allen Groot-Oostkamp) hebben geen douchemogelijkheid bij hun startplaats.DeeJee wrote:Deze vtt staat ook al in mijne agenda, maar hoe zit dat daar met de douchemogelijkheden? Weet er daar iemand wat meer over? Zo'n doucheke achteraf kan toch ook deugd doen en zeker als daarna nog een eind in uwen auto moet zitten.
8/12/07 hertsberge-oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
hello superfan en team...
den dingo komt ook af,samen met enkele collega-steenbakkers!!wanneer ik ga starten weet ik nog nie
tijdje geleden dat ik superfanneke nog gezien heb..."kgoa ze moetn een lekske geevn!!" 
den dingo komt ook af,samen met enkele collega-steenbakkers!!wanneer ik ga starten weet ik nog nie
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Hoi,
gisteren (donderdag) in de bossen van m'n werk te Beernem
veel rondgereden en ze liggen er nog goed bij. Wel jammer dat
m'n werk dit voor deze tt niet wil openstellen. Ze zouden daar
zeker vijf km kunnen uithalen.
Weet je nog witten toen wij daar eens gereden hebben ??
Ken ook nog geen vertrek uur.
Yves
gisteren (donderdag) in de bossen van m'n werk te Beernem
veel rondgereden en ze liggen er nog goed bij. Wel jammer dat
Weet je nog witten toen wij daar eens gereden hebben ??
Ken ook nog geen vertrek uur.
Yves
'K Weet het dat ze dat nie willen openstellen, elk jaar vragen we dat opnieuw aan, maar helaas.....Barbeque wrote:Wel jammer dat
Yves
Maar ge weet, den aanhouder wint....
@Dark Dingo, pas op met da lekske of 'k breng ne keer mijn twee echte honden mee, ze geven u dan wel een lekske terug hoor
In oostkamp kun je wel een douche nemen maar je moet er wel de wagen voor nemen en tot aan de sporthal ryden,dit jaar had ik de douche's helemaal voor mij alleen,denk dat er veel zyn die dit niet wetenkenny wrote:Dat vindt ik vooral erg bij de club van Oostkamp van BBR voorzitter (brulaap) Van leeuwen, die zeer dicht bij een sporthal voor handen heeft. Ze passeren er geloof ik zelfs maar op een paar meter van met hunne tochtLichterveldenaere wrote:Vind ik ook, maar 't zal daar nog altijd met de emmers (warm welliswaar) water te doen zijn. Toch opvallend: zowel de TT Oostkamp, Ruddervoorde als Hertsberge (allen Groot-Oostkamp) hebben geen douchemogelijkheid bij hun startplaats.DeeJee wrote:Deze vtt staat ook al in mijne agenda, maar hoe zit dat daar met de douchemogelijkheden? Weet er daar iemand wat meer over? Zo'n doucheke achteraf kan toch ook deugd doen en zeker als daarna nog een eind in uwen auto moet zitten.
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Vandaag heeft superfanneke mij toch kunnen overhalen om nog ne keer de verplaatsing naar Hertsberge te maken.
ps:'t heeft mij nog geen enkel jaar gespeten dat ik hier aanwezig was zulle,want 't is ne schonen tocht!!!!!!!!
daardoor ook nog geen enkele editie gemist(sinds ik met de mtb rijd)
ps:'t heeft mij nog geen enkel jaar gespeten dat ik hier aanwezig was zulle,want 't is ne schonen tocht!!!!!!!!
-
JustForFun
- Mountainbiker
Post by JustForFun »
De TT van Hertsberge moet je echt eens gereden hebben. Dit is voor mij een van de hoogtepunten van het winterseizoen. Ik ben een fan van hossen door de bossen en in Hertsberge word ik op mijn wenken bediend. Door de vele regen kan het wel zwaar liggen (cfr. vorig jaar) maar een echte modderpoel wordt het nooit.
Dat is geen manier van werken, ik wil mij wassen om niet vuil in mijn auto te moeten kruipen. Als je in je auto moet kruipen om je te gaan wassen ben je niet niet goed bezig. Maar goed, deze topic gaat over Hetsberge en niet over Oostkamppanbiker wrote:In oostkamp kun je wel een douche nemen maar je moet er wel de wagen voor nemen en tot aan de sporthal ryden,dit jaar had ik de douche's helemaal voor mij alleen,denk dat er veel zyn die dit niet wetenkenny wrote:Dat vindt ik vooral erg bij de club van Oostkamp van BBR voorzitter (brulaap) Van leeuwen, die zeer dicht bij een sporthal voor handen heeft. Ze passeren er geloof ik zelfs maar op een paar meter van met hunne tochtLichterveldenaere wrote: Vind ik ook, maar 't zal daar nog altijd met de emmers (warm welliswaar) water te doen zijn. Toch opvallend: zowel de TT Oostkamp, Ruddervoorde als Hertsberge (allen Groot-Oostkamp) hebben geen douchemogelijkheid bij hun startplaats.![]()