Las in de krant dat er de laatste weken erg veel bikes gestolen worden op TT's. Meestal gaat het om topmodellen. Ze worden gestolen wanneer de eigenaar zich gaat inschrijven, gaat douchen of iets gaat drinken. In één geval werd hij van de fietsdrager genomen.
T'is maar even zeggen hé...
Diefstal op TT's
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
Heb mij zo'n cijferslotje van BBB gekocht, kost maar iets van een 6 euro (denk ik toch), en zal toch al een beetje helpen denk ik.

- Trevorken
- Mountainbiker
- Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
De mijne hangt altijd vast bij de inschrijving voor een TT. Douchen doe ik ook steeds thuis.
Ik ga wel redelijk dikwijls op verlof in de vakantieparken in de Ardennen. Daar staat hij regelmatig alleen in een vakantie bungalow.
Daarstraks heb ik een offerte van mijn verzekeringsmakelaar gekregen voor een omnium verzekering voor de fiets. Voor ongeveer 265 euro is hij verzekert voor een waarde van 3700 euro. Ik ben toch serieus aan het twijfelen om hem de eerste 2 jaar toch te laten verzekeren.
Dan ben ik terug veel geruster als we eens gaan wandelen of een geocache gaan doen als ik op verlof ben.
Ik ga wel redelijk dikwijls op verlof in de vakantieparken in de Ardennen. Daar staat hij regelmatig alleen in een vakantie bungalow.
Daarstraks heb ik een offerte van mijn verzekeringsmakelaar gekregen voor een omnium verzekering voor de fiets. Voor ongeveer 265 euro is hij verzekert voor een waarde van 3700 euro. Ik ben toch serieus aan het twijfelen om hem de eerste 2 jaar toch te laten verzekeren.
Dan ben ik terug veel geruster als we eens gaan wandelen of een geocache gaan doen als ik op verlof ben.
- mini bergaffer
- Mountainbiker
Post by mini bergaffer »
Wij, ik en mijn vader, hebben ook zo een slotje maar dan van Pro.forza_inja wrote:Heb mij zo'n cijferslotje van BBB gekocht, kost maar iets van een 6 euro (denk ik toch), en zal toch al een beetje helpen denk ik.
De prijs is ongeveer dezelfde.
mb