Van de zomer eens 750hm in een uur geklommen. Dat was tegen een zwarte skipiste omhoog. Over een zig-zag pad weliswaar. Een uur op het kleinste molentje. Dat belooft voor zondag...Schijfrem wrote:Doe eens de moeite om volgende zondag aan de andere kant van Leuven, net over de taalgrens naar Pécrot te gaan!!Jefke85 wrote:....
Zijn er in de nabije toekomst zo nog toertochten in deze regio vergelijkbaar met deze van vandaag?
Hier: http://www.o2bikers.com/agendaDetail.asp?eventID=1665
Ge gaat het u niet beklagen maar uw benen misschien des te meer!!!
Zeer pittige tocht, altijd op en af en op de 47km schat ik ongeveer 750 hm!
25/11/07 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
dupont rudy
- Mountainbiker
toertocht aarschot
Post by dupont rudy »
zondag de demervalei tocht getrotseerd. voor de 50 km gegaan, door lekke band tocht moetten inkorten. toch nog voldaan terug gekeerd . mission impossibel was niet te doen dus niet gedaan .alles was goed afgepeild bevoorrading tip top
alleen afspuitstand was ondermaats met deze slijk massa 
Ik had er 665
Bulls69 wrote:Vandaag op mijn tellertje 49km (we hebben enkele lussen in Gelrode afgesneden omdat het begon te hagelen en regenen) met 702 hoogtemeters
Iemand anders een registratie van het aantal hoogtemeters Ik zat er vorige week een 100 meters over, vandaar dat ik vandaag terug zou willen vergelijken met iemand anders, heb ondertussen mijn actuele hoogte correct ingesteld vandaar.
Wat een rit vandaag, lang geleden dat ik mijn benen nog zo leeg gereden heb, moe maar voldaan.
Parcour![]()
![]()
![]()
Modder![]()
![]()
![]()
2 bevoorradingen![]()
![]()
![]()
Afspuitstand 3 pietluttige waterstraaltjes![]()
![]()
-
Electroman
- Mountainbiker