02/12/2007 Sint Lenaarts (Brecht)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

dweepy wrote:Gezien het voorspelde slechte weer zullen we de 5 bikers die het meeste modder onderweg verzameld hebben bekronen tot "FREAKY BIKER".

Zij ontvangen na afloop een UNIEK T-shirt dat we speciaal voor deze gelegenheid laten drukken.

T-shirts zullen overhandigd worden door de leden van het VTM-Soapteam, die ook weer en wind zullen trotseren.

See you !!

Bij deze wil ik u er nogmaals op wijzen dat je uw reclame dient te beperken tot uw eigen (deze) topic. Het toont alleen maar uw gebrek aan respect om de topics van organitatie's die op dezelfde dag organiseren, te gaan bezoedelen met reclame voor uw eigen organitatie. :evil: :evil: :evil:
Winno
Mountainbiker

Post by Winno »

Gf biker wrote:
dweepy wrote:Gezien het voorspelde slechte weer zullen we de 5 bikers die het meeste modder onderweg verzameld hebben bekronen tot "FREAKY BIKER".

Zij ontvangen na afloop een UNIEK T-shirt dat we speciaal voor deze gelegenheid laten drukken.

T-shirts zullen overhandigd worden door de leden van het VTM-Soapteam, die ook weer en wind zullen trotseren.

See you !!

Bij deze wil ik u er nogmaals op wijzen dat je uw reclame dient te beperken tot uw eigen (deze) topic. Het toont alleen maar uw gebrek aan respect om de topics van organitatie's die op dezelfde dag organiseren, te gaan bezoedelen met reclame voor uw eigen organitatie. :evil: :evil: :evil:
GF biker? Ik snap het niet goed maar volgens mij doet hij dat toch! Hij maakt toch reclame voor z'n eigen TT #-o Het is wel degelijk het VTM soapteam dat naar st-Lenaarts afzakt!
Ik denk dat ge u serieus vergist hebt zene :drunk:

Soit, ik ben van Brecht en kan u zeggen zoals het er nu bijligt doet ge beter uw botten aan en uw zwembroek want het ligt er pokkezwaar bij =P~ :lol:
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Idd, ik zie hier toch ook het probleem niet, alles staat toch netjes op een rijtje in deze topic. Tenzij er iets verloren gelopen is naar een andere topic op het forum natuurlijk :roll:

En lol, topless bediening, vraagt dan maar ineens Sabine Hagedoorn gezien de weersvoorspellingen. Door de kou hebben we dan ineens kapstokken die groot genoeg zijn om onze sportzak aan te hangen :-D :-D
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

TITTYMAN wrote:Idd, ik zie hier toch ook het probleem niet, alles staat toch netjes op een rijtje in deze topic. Tenzij er iets verloren gelopen is naar een andere topic op het forum natuurlijk :roll:

En lol, topless bediening, vraagt dan maar ineens Sabine Hagedoorn gezien de weersvoorspellingen. Door de kou hebben we dan ineens kapstokken die groot genoeg zijn om onze sportzak aan te hangen :-D :-D
Hij had inderdaad bij 2 andere TT's op dezelfde datum (bewust) reclame zitten maken. Die bijdragen zijn daar intussen (terecht) verwijderd !
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Vermoedde al zo iets, vandaar :wink:
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

Stoute, stoute jongen ... :P
X-fire
Mountainbiker

Post by X-fire »

Sabine haagdoorn, tepelweer, Topless bediening :)

Ik zou bijna vergeten dat het over de sport gaat :) Ma ze geven idd wel slecht weer voor de zondag :s

Moest het meevallen dan zennek der voor de 60 :-p

Schoon toereke hopek :)

Greetz X-fire
dweepy
Mountainbiker

Post by dweepy »

flyboy wrote:Stoute, stoute jongen ... :P
Sorry! Zal het NOOIT meer doen!
Sinterklaas heeft ook al gezegd dat hij mij gaat overslaan dit jaar.
:cry:

Vandaag gaan we pijlen hangen.
60 km wordt waarschijnlijk 55 km (cambeenbos valt weg)
veel omgevallen bomen & zeer slecht bereidbaar
€NIGM@
Mountainbiker

Post by €NIGM@ »

60 km wordt waarschijnlijk 55 km (cambeenbos valt weg) ?????

Heb er gisteren nog gereden en lag er 10 keer beter bij dan over een paar weken toen we met de veldtoertocht van brecht er door gingen.
Ik vind zelfs dat de wegen aan de merel er veel slechter bijliggen.
Hoop dat jullie het toch gaan afpijlen !
De combinatie Cambeenbos-Brug-Merel is echt afzien.

Grts €nigm@...
dweepy
Mountainbiker

Correctie

Post by dweepy »

Inderdaad!
Na afpijlen hebben we beslist toch cambeenbos erbij te pakken.

Tocht is wel iets ingekort, maar niet veel.

Nu maar hopen dat het over blijft tot na de middag! [-o<
Post Reply