Aischdall Bike 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
viper
Mountainbiker

Post by viper »

Ik was het al van plan, maar Konaboy doet me echt watertanden :D , samen met die prachtige foto's op hun site. Ik doe dus zeker mee maar al even zeker niet de langste afstand, wordt ietske te oud en versleten hiervoor. :(
stivo
Mountainbiker

Post by stivo »

Inderdaad "konaboy" alvast bedankt voor je zinneprikkelende reply....
Ik kijk er nu al naar uit en neem waarschijnlijk deel aan de 80km :bounce: :bounce: :bounce:
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

viper wrote:...maar Konaboy doet me echt watertanden :D ...(
KonaBoy doet mij eerder klappertanden :lol:
KONA-boy wrote:in 2002 moeten opgeven na 75 km wegens totale onderkoeling, het was namelijk ijskoud met sneeuwregen ....
Maar 'k heb 8 en 9 mei alvast in mijn agenda aangeduid. Afstand zal wat afhangen van de conditie... #-o
flip
Mountainbiker

Post by flip »

viper wrote:Ik was het al van plan, maar Konaboy doet me echt watertanden :D , samen met die prachtige foto's op hun site. Ik doe dus zeker mee maar al even zeker niet de langste afstand, wordt ietske te oud en versleten hiervoor. :(
IDD als ik dat zo allemaal zie krijg ik ook al goesting om mee te doen. Alleen zal ik dan nog heel wat kmtjes moeten oefenen :colors: , alhoewel de 60km toch zeker moet lukken tegen die tijd. 8)
KONA-boy
Mountainbiker
Location: KONA Kahuna Deluxe, KONA Muni-mula, Rocky Mountain Vertex Team Scandium, specialized EPIC pro

Post by KONA-boy »

Allez vooruit, Ik heb er weeral een paar kunnen overtuigen, YEZZZZZ !!
Het parcours is wel uitdagend naar de uithouding enz., maar niet zo technisch als pakweg de ROC d'AZUR of de Forestière in Frankrijk. Maar dat neemt niet weg dat na 100 km de afstand begint te "tellen" want hoogtemeters zijn er genoeg. Ik bedoel daarmee dat volgens mijn (bescheiden) mening iemand met een goede bike-conditie deze tocht tot een goed einde moet kunnen brengen, ook als is het niet de meest technisch begaafde biker !!
Wat het logement betreft : wij logeerden op de camping Steinfort ( http://www.camping-steinfort.lu ) op ong 5 km van de start.
Ideaal want niet te ver, ruime standplaatsen, goed sanitair en in die periode weinig volk.
Net contact gehad met een bike copain, die komt waarschijnlijk ook met een aantal personen, het gaat daar nog een drukke bedoening worden !!!
stivo
Mountainbiker

Post by stivo »

allez.....we gaan daar dan toch zeker enkele blauwe lintjes tegenkomen... :bounce:
viper
Mountainbiker

Post by viper »

Misschien rijden we daar allemaal in een Mountainbike.be-tenuke. Mijne blauwe veter heeft op een kleine 10 tochten niemand tegengekomen :cry: Vandaar dat ik dit moet compenseren met getater op het forum.
Deze toch moet voor mij een topper worden. Heb echter nog maar ene keer, jaren geleden, een lange tocht gereden, in de tijd van de Valvert in Han-sur-Lesse-70km of zoiets. Ik denk dat Letzburg gemakkelijker moet zijn. Daarna volgt nog de Vulkan-Eifel. Als voorbereiding enkele crono's rond de 60, we zien wel. :wink:
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

Ben ik die bike-copain :lol: :lol: ?? Ben momenteel idd. mensen aan het ronselen om mee te gaan (o.a. de Borré Brothers). Ik kijk er naar uit hoor !!
Duvelken
Mountainbiker

Post by Duvelken »

Wij zijn ook van plan om een paar marathons te rijden van de zomer.
Ik zal van't week-end eens horen of er een paar mannen vande club geïnteresseerd zijn voor deze marathon in Luxemburg.

Allé, als Tom en Gert al gaan zijn we toch al met een klein groepke, maar ik denk wel dat er nog een paar zullen bijkomen.

Ik hou jullie op de hoogte
pat17
Mountainbiker

Post by pat17 »

Ik begin hier dus ook ferm goesting in te krijgen hé....
nu is het alleen nog maar een voornemen......
Post Reply