bokers = bikers, mijn excuses hiervoor.
groeten
Versluys Ostend Beachrace 2 decemebr 07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- den blitze
- Mountainbiker
op de site van de organisatie heb ik net de indeling van de boxen zien staan, 3 boxen zijn er.
Wat ik wel knap vind van de organisatie is dat ze de dames wat vroeger laten starten, zo krijgen we mss een eerlijker wedstrijdverloop voor hen.
Ze zullen alvast mogen stampen tegen de wind in zonder mannen voor hen, lang zullen ze het wel niet uithouden voor de meute hen inhaald.

Wat ik wel knap vind van de organisatie is dat ze de dames wat vroeger laten starten, zo krijgen we mss een eerlijker wedstrijdverloop voor hen.
Ze zullen alvast mogen stampen tegen de wind in zonder mannen voor hen, lang zullen ze het wel niet uithouden voor de meute hen inhaald.
Heb nr 1031 dus da's op eerste rij in 3de box.zaskar72 wrote:Ing.Frag wrote:Ik ben ook al ingeschreven, eerste 600 krijgen dan ook bandana en sportstech materiaalik verkoop mijn startnummer KORTE afstand daar ik gekwetst ben en ni mag deelnementhyboracing wrote:Waar kan je je daarvoor inschrijven?. Zie mijn topic in TE KOOP !!! Ik was bij de eerste 10 inschrijvingen dus heb zeker lage nummer !!!
![]()
Als ik mijn kwetsuur ni had stond ik er zelf het gaat reuze worden dat staat vast maar ik kom zelfs ni kijken want dat zou mij teveel pijn doen. Maar tege nBlankenberge zal er staan..hoop ik!
-
Van Hoey Gert
- Mountainbiker
Post by Van Hoey Gert »
Dit wordt een zware wedstrijd, door het "schitterende" weer dat ze voorspellen.
Hopelijk kunnen we droog vertrekken, want wachten op de start in de gietende regen wordt geen lachtertje. Hopelijk is iedereen nu verstandig genoeg om zicht warm genoeg te kleden en niet te veel risco's te nemen met kans op onderkoeling, zoals in De Panne.
Iedereen alvast veel succes, want het wordt niet alleen een strijd met jezelf maar ook tegen de weergoden.
Tot zondag.
Hopelijk kunnen we droog vertrekken, want wachten op de start in de gietende regen wordt geen lachtertje. Hopelijk is iedereen nu verstandig genoeg om zicht warm genoeg te kleden en niet te veel risco's te nemen met kans op onderkoeling, zoals in De Panne.
Iedereen alvast veel succes, want het wordt niet alleen een strijd met jezelf maar ook tegen de weergoden.
Tot zondag.
We starten de dag met een temperatuur van 8°C. In de voormiddag, meestal bewolkt en kans op een bui. Na de middag, overwegend bewolkt en zware regenbuien en met een maximumtemperatuur van om en bij de 11°C De wind: ZW met een gemiddelde sterkte van 7 Bft en windstoten tot 100 km per uur.
De neerslagkans is 95% en er valt tot 14 l/m
De neerslagkans is 95% en er valt tot 14 l/m
- Fre C
- Mountainbiker
Allé, dan sta ik toch nog in box twee met nr 186.zaskar72 wrote:Heb nr 1031 dus da's op eerste rij in 3de box.zaskar72 wrote:Ing.Frag wrote:Ik ben ook al ingeschreven, eerste 600 krijgen dan ook bandana en sportstech materiaalik verkoop mijn startnummer KORTE afstand daar ik gekwetst ben en ni mag deelnementhyboracing wrote:Waar kan je je daarvoor inschrijven?. Zie mijn topic in TE KOOP !!! Ik was bij de eerste 10 inschrijvingen dus heb zeker lage nummer !!!
![]()
Als ik mijn kwetsuur ni had stond ik er zelf het gaat reuze worden dat staat vast maar ik kom zelfs ni kijken want dat zou mij teveel pijn doen. Maar tege nBlankenberge zal er staan..hoop ik!
Dat is toch al een verbetering ivm vorige races, waar ik altijd mocht inhalen tegen de sterren op.
Wind en regen geen probleem, zolang de temperatuur maar wat meevalt, want ben nen "kouwelijken". Heb dat in De Panne nog maar eens ondervonden.