Ik denk dat em zich vergist met de Nero route in Hoeilaart.LuckyIron wrote:welk spoor?herder pollie wrote:waarshijnlijk ligt de zone langs het spoor er onbereidbaar bij maar voor de rest zal het wel doenbaar zijn denk ik
Overijse - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
SUPER_CUPRA
- Mountainbiker
Post by SUPER_CUPRA »
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
de weg langs het spoor is er al 1 jaar Niet Meer (met grote spijt) omdat ze liever ne TGV zien paseren dan nen MTB.
-ze zouden beter terug een nieuwe single trak tekenen MAAR PAS OP gaan ze zeggen het schaad de natuur , pffff en die TGV dan ??
-ze zouden beter terug een nieuwe single trak tekenen MAAR PAS OP gaan ze zeggen het schaad de natuur , pffff en die TGV dan ??
- LuckyIron
- Mountainbiker
Da's idd op de Neroroute van Hoeilaart. Hier gaat het over Overijse.BelAir_500 wrote:de weg langs het spoor is er al 1 jaar Niet Meer (met grote spijt) omdat ze liever ne TGV zien paseren dan nen MTB.
Als het geregend heeft, zullen de velden hier zeker redelijk zwaar liggen. Ook de boeren zijn duchtig aan het rondrijden, dus die rijden ook wel wat kapot met soms diepe spoorvorming tot gevolg.
Dus ge zult na het tochtje wel uwe fiets moeten afkuisen
-
SUPER_CUPRA
- Mountainbiker
-
SUPER_CUPRA
- Mountainbiker
Post by SUPER_CUPRA »
Vandaag de 3 lussen gereden en is echt perfect gewegwijzerd. Alleen zat het weer niet meet vooral nie op de open stukken in de weilandes waar dat de voorspelde windstoten van 100km/h goed voelbaar waren. En kwa modder viel het nog goed mee vond ek buiten dan tussen de patatte velden.
- medguy
- Mountainbiker
Vandaag de blauwe gereden, het ligt er op sommige stukken wat modderig bij, maar de route is goed berijdbaar....
Ik wou de groene ook doen, maarja ik moest tegen 15.00uur terug thuis zijn voor den dessert (ja het is Pasen
)dus de groene kon ik niet meer doen...
Wel weinig bikers op de weg gezien, zo koud is het toch niet?
Medguy
Ik wou de groene ook doen, maarja ik moest tegen 15.00uur terug thuis zijn voor den dessert (ja het is Pasen
Wel weinig bikers op de weg gezien, zo koud is het toch niet?
Medguy
- Eizerbiker
- Mountainbiker
Post by Eizerbiker »
Pfff,na goed anderhalf jaar nog eens de bloso gedaan
.Wat blijkt: de bepijling OK,maar wat hebben ze nu weer in dienen bos op't einde van de rode lus gedaan(natuurdomein):Barelen geplaatst met balken naast
.Is da nu echt nodig ?
.En de afdaling naar Tombeek en aan de "radar" in Ottenburg:
."MOOS" ,man,man,man,nie te doen ,ge moet stoempen of ge staat stil in den bergaf
.Maar het blijft e schoon toerke hé.
Vandaag voor de eerste keer deze gereden. Zo fantastisch vind ik de bepijling toch ook niet. Net na de aansluiting van groen op blauw ter hoogte van die vervallen vierkantshoeve moet men blijkbaar naar rechts. Hier staat volgens mij geen pijltje, ofwel is dat ondertussen helemaal overgroeid. Voor de rest was het sowieso tijdens de drie lussen goed uit de doppen kijken maar dat is normaal de eerste keer zeker
Na de drie lussen nog snel groen en rood opnieuw gedaan dus die staan nu in mijn geheugen gegrift
Overijse is echt wel een heel mooie route en lag er vandaag zowat ideaal bij. Holsbeek vind ik persoonlijk wel zwaarder, Oud-Heverlee heeft mooie stukken maar is m.i. teveel door dreven rijden.
Na de drie lussen nog snel groen en rood opnieuw gedaan dus die staan nu in mijn geheugen gegrift
Overijse is echt wel een heel mooie route en lag er vandaag zowat ideaal bij. Holsbeek vind ik persoonlijk wel zwaarder, Oud-Heverlee heeft mooie stukken maar is m.i. teveel door dreven rijden.