01/12/07 Sint-Joris (Beernem)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

hoi bikers, toer bijna volledig gepijld en ja een droog parcours kan ik jullie niet aanbieden, der zitten een paar zware stukken in waar er zal moeten gestoempt worden. niet verwonderlijk hé na de regen de afgelopen dagen. morgen nog een keer checken en waarschijnlijk een slecht stuk eruithalen. één stuk in het begin is niet te vervangen of ik moet jullie een paar kilometers laten omrijden op het asfalt, dus 50 meter op de tanden bijten, t'is vroeg in de toer dus iedereen zit nog fris.
al bij al valt het nog mee, t' is wintermountainbiken hé
nu nog een beetje papierwerk in orde doen en morgen kom ik nog een keer terug met de allerlaatste stand van zaken
salu and see you on saterday
DeeJee
Mountainbiker

Post by DeeJee »

'k Moet noodgedwongen thuisblijven. 2 weken geleden een rib gekneusd door een val in Steenhuize, vorige week toch gereden, maar het was te veel afzien op de lastige stukken. Een weekje ervan tussen en volgende week weer op post in Hertsberge.
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

lattespletter wrote:hoi bikers, toer bijna volledig gepijld en ja een droog parcours kan ik jullie niet aanbieden, der zitten een paar zware stukken in waar er zal moeten gestoempt worden. niet verwonderlijk hé na de regen de afgelopen dagen. morgen nog een keer checken en waarschijnlijk een slecht stuk eruithalen. één stuk in het begin is niet te vervangen of ik moet jullie een paar kilometers laten omrijden op het asfalt, dus 50 meter op de tanden bijten, t'is vroeg in de toer dus iedereen zit nog fris.
al bij al valt het nog mee, t' is wintermountainbiken hé
nu nog een beetje papierwerk in orde doen en morgen kom ik nog een keer terug met de allerlaatste stand van zaken
salu and see you on saterday
Ben geen "modderduivel" omdat ik materiaal vorige jaren genoeg kapot gereden heb. Maar in de winter kan je inderdaad niet vermijden dat je soms moet stoempen, tenzij je "MTB asfalttochtje" doet.
Zolang we achteraf onze fiets goed kunnen afspuiten (lees: voldoende druk), komt dat allemaal in orde. =D> Tot morgen
By the way: ik dacht dat ik eerder hier gelezen had dat er geen douches zijn, maar "bassins", klopt dat? Kwestie dat ik weet als ik extra kledij meeneem die ik kan aandoen na de tocht en voor onderweg naar huis. Als er douches zijn, des te beter! Dan maken we er ook gebruik van.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

heb enkele jaarkes geleden ook al ne keer deze tt gereden en inderdaad er zat toen ook een leuk parcourke in tussen de sparren!!lekker draaien en keren...zo een fantasietjes geven een surplus aan een tt!! =D> steenbakkers starten in de namiddag met 3 man!! :bounce: :bounce:
zet ze moar koele...
zonnige #-o groeten...de sympatiekste viervoeter...
dark dingo 8)
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

Ben geen "modderduivel" omdat ik materiaal vorige jaren genoeg kapot gereden heb. Maar in de winter kan je inderdaad niet vermijden dat je soms moet stoempen, tenzij je "MTB asfalttochtje" doet.
Zolang we achteraf onze fiets goed kunnen afspuiten (lees: voldoende druk), komt dat allemaal in orde. =D> Tot morgen
By the way: ik dacht dat ik eerder hier gelezen had dat er geen douches zijn, maar "bassins", klopt dat? Kwestie dat ik weet als ik extra kledij meeneem die ik kan aandoen na de tocht en voor onderweg naar huis. Als er douches zijn, des te beter! Dan maken we er ook gebruik van.[/quote]

Douches kunnen we je helaas niet aanbieden, wel een verwarmde zaal met emmertjes warm water, is toch nog beter dan koude douches of niet.
Druk op de bike-wash is nog nooit een probleem geweest, je zal je fiets goed kunnen afspuiten.
salut and see you on saturday
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

hoi bikers, toer volledig uitgepijld en gecontroleerd, een paar te zware stukken eruitgehaald. de fluppe heeft hem deze middag volledig gereden en op een stukje van 20 meters na, niet van de fiets geweest, redelijk zwaar maar geen ploetertocht. vandaag niet meer geregend en hopelijk houden we het zo de ganse nacht. so guys wij hebben ons uiterste best gedaan, de rest is nu aan jullie.
salut and see you tomorrow.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Ze geven voor vannacht wel nog een paar druppels uit. :( Maar dat zal er me niet van weerhouden om morgenochtend toch aan te zetten :bounce: :bounce: :bounce:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Traxer wrote:Ze geven voor vannacht wel nog een paar druppels uit. :( Maar dat zal er me niet van weerhouden om morgenochtend toch aan te zetten :bounce: :bounce: :bounce:
't sin hier voor 't moment meer dan een PAAR druppelkes :cry: :cry:
't zin emmerkes :cry: :cry:
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

Superfan wrote:
Traxer wrote:Ze geven voor vannacht wel nog een paar druppels uit. :( Maar dat zal er me niet van weerhouden om morgenochtend toch aan te zetten :bounce: :bounce: :bounce:
't sin hier voor 't moment meer dan een PAAR druppelkes :cry: :cry:
't zin emmerkes :cry: :cry:
superfan ge gaat toch niet trunten voor een beetje water hé
zo ken ik je niet, dat je een grote mondje heb dat wist ik al maar een klein hartje daar verschiet ik van
saluu and see you tomorrow
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Het camionettje staat hier aan de deur, iedereen verwittigd om tegen 7h45 startklaar te zijn. Alles gecheckt in de sportzak. Samengevat we zijn er klaar voor :evil: :evil:
Regen of niet we komen af.

Groeten

geertje :wink:
Post Reply