02/12/2007 Pittem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

Don Cortisoni wrote:
jocca wrote:ik zal zondag ook afkomen, al denk ik niet dat het weer veel zal voorstellen.
just nog eens op kmi gekeken, zal wel meevallen:
Vooruitzichten voor vrijdag tot maandag
Vrijdag blijft het meestal zwaarbewolkt en bij tussenpozen is er kans op wat lichte regen of motregen. Vrijdagnacht trekt een regenzone vanaf het westen door ons land. Zaterdag is er kans op een paar lokale buien maar meestal blijft het toch droog met zonnige perioden. Zondag verwachten we absoluut geen neerslag, zeker niet voor de middag. Er zal wel veel wind zijn met tijdelijk gevaar voor zware windstoten. Na de middag zal het zwaar beginnen stormen, en iedereen wordt dan ook gevraagd beschutting te zoeken in de dichtst bijzijnde sporthal. Begin volgende week wordt het rustiger en is er nog kans op wat neerslag.
:-D ik doelde op mijn conditie ... na mijn val in frankrijk heb ik nog steeds last van mijn heup/bekken :wink:
ma ik probeer toch af te komen en we zien wel hoe ver we kunnen rijden
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

veeteeteetje wrote:Ja,ik zal er ook tegen 8 uur zijn.Ben een vroege vogel en wacht wel een beetje op de rest,zulle.

Ik heb hier wel het gevoel dat Grote Plateau zich hier enorm afzijdig en vooral (were) stil houdt. :-?

Stilte voor de storm??? :-?

Ik denk dat ons record van 4 km volgen vorig jaar er dit jaar zal aangaan.
Ik verwacht mij aan wadde!!! #-o

[-X [-X [-X Altijd kalm blijven 8) ,goed luisteren wie een uitdagingske aangaat, :wink: de kat uit de boom kijken, :roll: eerst de andere zijn "talloire" laten uiteten, =P~ den dessert nog rap meepakken :bounce: en dan........gaze geven :P ,helaas waren vorig jaar alle" talloiren" al op na 4km en was het jeugdige enthousiasme [-X van Cowboy Peter niet te temmen,maar hij heeft al veel bijgeleerd. =D>

Zijn er geen uitdagingen en rijden jullie kalm,dan ik ook hé. :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

grote plateau wrote:
veeteeteetje wrote:Ja,ik zal er ook tegen 8 uur zijn.Ben een vroege vogel en wacht wel een beetje op de rest,zulle.

Ik heb hier wel het gevoel dat Grote Plateau zich hier enorm afzijdig en vooral (were) stil houdt. :-?

[-X [-X [-X Altijd kalm blijven 8) ,goed luisteren wie een uitdagingske aangaat, :wink: de kat uit de boom kijken, :roll: eerst de andere zijn "talloire" laten uiteten, =P~ den dessert nog rap
meepakken :bounce: en dan........gaze geven :P ,helaas waren vorig jaar alle" talloiren" al op na 4km en was het jeugdige enthousiasme [-X van Cowboy Peter niet te temmen,maar hij heeft al veel bijgeleerd. =D>

Ik heb intussen ook bijgeleerd,zulle.
Intussen ga ik vooraf geen slapende honden wakker maken. :wink:
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

veeteeteetje wrote:
grote plateau wrote:

[-X [-X [-X Altijd kalm blijven 8) ,goed luisteren wie een uitdagingske aangaat, :wink: de kat uit de boom kijken, :roll: eerst de andere zijn "talloire" laten uiteten, =P~ den dessert nog rap
meepakken :bounce: en dan........gaze geven :P ,helaas waren vorig jaar alle" talloiren" al op na 4km en was het jeugdige enthousiasme [-X van Cowboy Peter niet te temmen,maar hij heeft al veel bijgeleerd. =D>

Ik heb intussen ook bijgeleerd,zulle.
Intussen ga ik vooraf geen slapende honden wakker maken. :wink:
Das nu iets da kik nog moe leern...
Magoed :-D kgaant verzeker nooit leren :oops:
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Kunde trouwens nen fiets huren, en goe ?
Tis voor nen maat van mij... :-)

Grtz tobi
BIKEDEVIL
Mountainbiker
Location: Merida hfs full XTR,vork manitou relic met lock out

Post by BIKEDEVIL »

tobi wrote:Kunde trouwens nen fiets huren, en goe ?
Tis voor nen maat van mij... :-)

Grtz tobi
Geen probleem bel mij op en ik zorg dat er ééntje klaarstaat zondagmorgen 051/46.50.66.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Ja ja,....het wordt weer :Door de wind,door de regen....dwars door alles heen. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Als 't niet iedere week is ,is dat ook ne keer plezant,dan komen de echte "flandriens"naar boven. :wink:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

grote plateau wrote:Ja ja,....het wordt weer :Door de wind,door de regen....dwars door alles heen. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Als 't niet iedere week is ,is dat ook ne keer plezant,dan komen de echte "flandriens"naar boven. :wink:
En ons Klein Plateauke zie dat toch ook zitten hè voor Flandrien te spelen??? =D> =D>

Anders moette kik wel alene "door de wind, door de regen, dwars door alles heen" :cry:
klein plateautje
Kerstman
Location: grijs-zwart ezelke die luistert naar de naam martelly

Post by klein plateautje »

Jaja, klein plateautje zal ook op de zottentocht aanwezig zijn.
't Zal een zotte flanderientocht worden aan het weerbericht te horen #-o , maar verleden jaar was dat ook zo en we hebben ons niet laten kennen.
Op naar Pittem !! Weer of geen weer, nen apres is altijd zeker =D> .
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Is dat in ulder geval dan gene "Flandriennekestocht"???

Oja,by the way, waarom denkt ge dat Pittem hun vtt de zottentocht noemt???

Het heeft niet met de inwoners of diene stoet te maken,zulle.
Ze zullen en mogen de bikers nog dankbaar zijn dat wij hun vtt-tocht alle eer aandoen.Als het is gelijk of da ze zeggen wordt het dit jaar "nenechten"!!!".

Maar ik vrees dat ze der were zullen naast zitten en dat het misschien beter zal zijn of dat ze zeggen.

Ik hoop daar 1 ding en dat is dat het parcours niet aangepast wordt aan de weersomstandigheden en dat er geen oorspronkelijke off-roadzones geschrapt worden.Wie op een goed parcours wil rijden moet maar vroeg aanzetten!!!

Het is ne zottentocht "voorn twatte".
Post Reply