of een dura-ace cassette?
met die banden zou ik toch beetje oppassen(ik heb die ook gehad........5 keer lek in houffalize)
scott spark 30 FINISHED @ 9.04kg
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- dennisschmitz
- Mountainbiker
Post by dennisschmitz »
Wat kost en weegt zo'n zapata crank and bracket?
Heb je geen detail foto's???
En waar heb je die gekocht?
Vette fiets zeg!!!

Heb je geen detail foto's???
En waar heb je die gekocht?
Vette fiets zeg!!!
- Sp33dFr34k
- Mountainbiker
- JanMan
- Mountainbiker
Maar als je wielen bouwt die enkel voor wedstrijdgebruik bedoelt zijn is duurzaamheid toch geen argument.Supra wrote:Ik begrijp wel waarom hij die naven neemt. Zelf rij ik er nu een jaar mee, en ze hebben me buiten de aankoop 0,00 euro gekost. Kan je van Tune al zeker niet zeggen. DT Swiss is gewoon het beste voor een marathonman die niet iedere keer zijn matteriaal wil uiteengooien.
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
Post by sharplikeascalpel »
@ sp33dfr34k: Als ik nu eens de lader van ons kodaksken terugvond...
@ Janman: Nieuwe wielset komt eraan: met american classic naven... Dus lichter!
@dennisschmitz: zapata is te krijgen via www.hilset.be
De 240s wielen zijn voor de marathons. Ik heb er al in de Ardennen mee gereden en lukt goed. Veel hangt af van de kwaliteit van het gespaakte wiel. En er zijn er voor mij weinig die beter doen dan de Luc van Hilset
De andere wielen zijn voor XC!
@ Janman: Nieuwe wielset komt eraan: met american classic naven... Dus lichter!
@dennisschmitz: zapata is te krijgen via www.hilset.be
De 240s wielen zijn voor de marathons. Ik heb er al in de Ardennen mee gereden en lukt goed. Veel hangt af van de kwaliteit van het gespaakte wiel. En er zijn er voor mij weinig die beter doen dan de Luc van Hilset
De andere wielen zijn voor XC!
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
Post by sharplikeascalpel »
Ik kies ook voor SRAM cassette voor de look en ik rijd er gewoon liever mee!
- Supra
- Mountainbiker
- Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...
Juist wel... Wat heb je er aan als je superlichte naaf in de 5 de wedstrijd van het seizoen stuk gaat... Dan sta je aan de kant met je lichte wielen. Nergens ziet matteriaal zoveel af als in wedstrijd, dus het moet wel degelijk duurzaam zijn...JanMan wrote:Maar als je wielen bouwt die enkel voor wedstrijdgebruik bedoelt zijn is duurzaamheid toch geen argument.Supra wrote:Ik begrijp wel waarom hij die naven neemt. Zelf rij ik er nu een jaar mee, en ze hebben me buiten de aankoop 0,00 euro gekost. Kan je van Tune al zeker niet zeggen. DT Swiss is gewoon het beste voor een marathonman die niet iedere keer zijn matteriaal wil uiteengooien.