Ik vind 't niet normaal. Bij ons in de basket werd er enkel betaald voor de eerste ploeg, en jeugdspelers mochten dan nog gratis binnen.
Damn, ik mis het.
jeugdvoetbal: inkom voor ouder betalen
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Herder Timmy
- Mountainbiker
Post by Herder Timmy »
amai wa hoor ik hier allemaal
ik ben nog gn jaar gestopt met voetbal
en ik hoor hier zaken dat ik mij aleen bij A'lecht of Brugge zou kunne voorstellen
Lidgeld bij minimen was (7j geleden) x van een 20-25€, laatste jaar UEFA was het 75€
en ja : truitjes elke match gewassen door de club , drank tijdens rust, ...
mijn laatse 2 jaar zelfs op het veld van de 1e ploeg mogen spelen
en da was een serieus goe veldje
maar nooit inkom betaald door ouders
maar als ik merk dat er mensen zijn die 120€ betalen
dan vind ik da heeel veel ze
en zoals Hubertje zegt : Jeugd mag gratis naar 1e ploeg gaan kijken
ps :ik zat nu niet in een super profesionele club (1e ploeg speelt in 3e provenciale
(voor de leken onder ons : lager is denk ik niet mogelijk))
ik ben nog gn jaar gestopt met voetbal
en ik hoor hier zaken dat ik mij aleen bij A'lecht of Brugge zou kunne voorstellen
Lidgeld bij minimen was (7j geleden) x van een 20-25€, laatste jaar UEFA was het 75€
en ja : truitjes elke match gewassen door de club , drank tijdens rust, ...
mijn laatse 2 jaar zelfs op het veld van de 1e ploeg mogen spelen
en da was een serieus goe veldje
maar nooit inkom betaald door ouders
maar als ik merk dat er mensen zijn die 120€ betalen
en zoals Hubertje zegt : Jeugd mag gratis naar 1e ploeg gaan kijken
ps :ik zat nu niet in een super profesionele club (1e ploeg speelt in 3e provenciale
- Supra
- Mountainbiker
- Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...
Ik kan het wel begrijpen vanuit het standpunt va nde club. Trouwens, het geld dat je als inkom betaald word wss gebruikt voor de club zelf, dus het komt je kind alleen ten goede.
Als het niet nodig was, werd het niet gedaan. Gewoon een beetje begrip tonen, die paar euro's gaat het ook niet maken. Rook een pakje minder of rij wat minder met je auto, je hebt het geld zo terug verdiend.
Als het niet nodig was, werd het niet gedaan. Gewoon een beetje begrip tonen, die paar euro's gaat het ook niet maken. Rook een pakje minder of rij wat minder met je auto, je hebt het geld zo terug verdiend.
Betalen voor jeugdwedstrijden bestond tien jaar geleden toch ook al hoor. Meestal komen ze met hun geldkast rond tijdens de match zelf, ge zou dus niet moeten betalen als ge uw kind gewoon komt afzetten. Toen ik nog voetbalde (tien jaar geleden) moesten we wel geen lidgeld betalen.
Ik vind het op zich niet abnormaal dat ge een klein bedragske betaalt, de clubs moeten toch iets van inkomsten hebben. Natuurlijk moeten ze hier ook niet in overdrijven. Het spijtige is dat ze het geld dat ze aan de jeugd verdienen vaak in de dikbetaalde spelers van de eerste ploeg steken.
Ik vind het op zich niet abnormaal dat ge een klein bedragske betaalt, de clubs moeten toch iets van inkomsten hebben. Natuurlijk moeten ze hier ook niet in overdrijven. Het spijtige is dat ze het geld dat ze aan de jeugd verdienen vaak in de dikbetaalde spelers van de eerste ploeg steken.
Betalen voor jeugdwedstrijden bestond tien jaar geleden toch ook al hoor. Meestal komen ze met hun geldkast rond tijdens de match zelf, ge zou dus niet moeten betalen als ge uw kind gewoon komt afzetten. Toen ik nog voetbalde (tien jaar geleden) moesten we wel geen lidgeld betalen.
- mani
- Mountainbiker
inkom betalen op jeugdwedstrijden is heel normaal. Mijn zoon speelt ook en elke wedstrijd moet ik inkom betalen.
Lidgeld van zijn ploeg is 250€ + 75€ voor kledij en tas.
Lidgeld is ook normaal bij elke ploeg moet ge betalen. De 1 al wat meer als de ander( ligt aan de reeks,nationaal of provinciaal of gewestelijk.
Lidgeld van zijn ploeg is 250€ + 75€ voor kledij en tas.
Lidgeld is ook normaal bij elke ploeg moet ge betalen. De 1 al wat meer als de ander( ligt aan de reeks,nationaal of provinciaal of gewestelijk.
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Kvin da voetbal schandalig gewoon. Voetbal is volgens mij gewoon Geld Geld Geld!!!!!!!
Bij de ouderen(ouder of zestien) krijgen die gasten gewoon geld om te spelen zelfs in de lage provenciale klassen en das nog veel geld ook. Kvind dat niet meer kunnen die gasten spelen neit meer voor de leute blijkbaar
Bij de ouderen(ouder of zestien) krijgen die gasten gewoon geld om te spelen zelfs in de lage provenciale klassen en das nog veel geld ook. Kvind dat niet meer kunnen die gasten spelen neit meer voor de leute blijkbaar
Betalen voor jeugdwedstrijden heb ik toch ook nooit geweten. Zo jaag je de vrijwilligers enzo nog meer weg!
En dat er veel geld in het voetbal zit, tsja; populariteit zeker?
En als ze je het aanbieden ga je niet snel 'neen danku ik speel voor't plezier' zeggen hoor. Stel je voor dat jouw club je geld aanbiedt om te gaan MTB'en, zou je toch ook niet weigeren?
Over de hoegrootheid van het bedrag kan wel worden gediscussieerd. Ik werd op mijn 16e 100 euro per gewonnen match betaald. (als 16jarige was da fenomenaal) Nu verdien ik zelfs meer. En da is héél mooi meegenomen hoor (ik betaal er mijn MTB en mijn auto mee, go figure
)
Gewoon het 'geluk' hebben van een beetje te kunnen sjotten zeker?
Los daarvan is geld vragen aan ouders not done.. Ik denk niet dat dat bij ons gebeurt. (Hoewel ik niet echt veel met de jeugd bezig ben). Het is al erg dat het lidgeld tegenwoordig rond de 100 eur ligt.
En dat er veel geld in het voetbal zit, tsja; populariteit zeker?
En als ze je het aanbieden ga je niet snel 'neen danku ik speel voor't plezier' zeggen hoor. Stel je voor dat jouw club je geld aanbiedt om te gaan MTB'en, zou je toch ook niet weigeren?
Over de hoegrootheid van het bedrag kan wel worden gediscussieerd. Ik werd op mijn 16e 100 euro per gewonnen match betaald. (als 16jarige was da fenomenaal) Nu verdien ik zelfs meer. En da is héél mooi meegenomen hoor (ik betaal er mijn MTB en mijn auto mee, go figure
Gewoon het 'geluk' hebben van een beetje te kunnen sjotten zeker?
Los daarvan is geld vragen aan ouders not done.. Ik denk niet dat dat bij ons gebeurt. (Hoewel ik niet echt veel met de jeugd bezig ben). Het is al erg dat het lidgeld tegenwoordig rond de 100 eur ligt.