Ik heb toch een andere visie over beleefdheid maar enfin. Je maakt je er niet populairder om en het verteld meer over jou dan over de persoon die je beledigd.phille wrote: en graag een quote van mijn scheldpartij in mijn laatste posts, ik dacht echt dak toch beleefd was de laatste tijd ?
In mijn ogen heb je gewoon zelf enorm spijt dat je in "karton" hebt geinvesteerd en niet in "deutsche grundigheid" maar dat is wat ik ervan denk, dat mag toch he ?
Wat uw argumentatie betreft. Het éne nadeel van het schakelen heb ik wat verder moeten nuanceren maar voor de rest blijf ik met die nadelen in mijn maag zitten.
Wat mijn bike betreft. Als ik nu op het punt zou staan met de ervaring met die rush zou ik terug krak dezelfde kopen. Het carbonframe heeft al heel wat geselingen moeten ondergaan en ik ga je meer zeggen toen ik de coast to coast reed dit jaar waren er enkele goeie afdalers bij ondermeer mezelf. Om je een beeld te schetsen over de omstandigheden. We stoven soms tegen 40+km/h hellingen af waar er stenen van een baksteen groot tegen het frame vlogen. Ik heb er ééntje tegen mijn schenen gehad en kan u verzekeren dat ge uwe lach wel kon inhouden en uw EHBO-kitje mocht bovenhalen.
Toen we na de C2C de frames bekeken kan ik alleen maar zeggen dat de carbon-rush frames van superkwaliteit zijn. De anderen kamikazen reden met TI en alu bikes waarvan het frame verschillende deuken vertoonde na de coast to coast en bij mij is er niks te merken aan het frame. Ik had wel het frame onderaan afgetaped met isolatietape om lakschade te vermijden maar wat die mannen daar voorhadden was toch geen lakschade meer te noemen. Het enige probleem dat ik tot nu toe al heb gehad aan mijn bike was een fabricagefout van de trapas. Resultaat. Na een 3000km ingeruilt tegen een nieuw met nieuwe voorbladen erop. Topgarantie dus. Tot nu toe heb ik ook nog nergens een probleem opgevangen over deze carbonframes. Jij wel?
En nog iets. Waarom refereer je eigenlijk altijd naar mijn bike. Dit heeft toch niks te zien met die hele discutie hier.