01/12/07 Sint-Joris (Beernem)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

gezien op de website
2) Door wegwerkzaamheden in Knesselare is het dit jaar af te raden om de afrit Aalter te nemen.
vraagje: kan men dan niet links afslaan aan Aalter-brug om dan via zaal ten Dauwe naar St-Joris te rijden?
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

La Vadrouille-ker wrote:Hallo,
daar ik met mijn zoontje van 7, regelmatig een toertochtje doe.
Appel valt ni ver van den boom é.
Had ik graag geweten of we op de korste afstand ergens een stukje kunnen inkorten? Om max. een 20km te hebben.
Alvast bedankt voor een reactie.
Volg de 28 km, na 2,5 km kom je aan een ijzeren boogbrug, i.p.v. rechtdoor ga je linksaf over de brug,direct weer links langs het kanaal terug naar St-Joris (je verlaat eigenlijk nooit het uitgepijlde parcours)
De rit zal dan +/- 20 km lang zijn, je hebt wel reeds de bevoorrading na 7km.
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

zone30 wrote:gezien op de website
2) Door wegwerkzaamheden in Knesselare is het dit jaar af te raden om de afrit Aalter te nemen.
vraagje: kan men dan niet links afslaan aan Aalter-brug om dan via zaal ten Dauwe naar St-Joris te rijden?
goed gezien, let wel op langs de oude vaart en langs het kanaal richting St-Joris loopt ons parcours in tegenovergestelde richting.grote kans dat je veel bikers tegenkomt, dus let op je snelheid
grt en see you on saturday
betonboerke
Mountainbiker

sint joris

Post by betonboerke »

[quote="zone30"]gezien op de website
vraagje: kan men dan niet links afslaan aan Aalter-brug om dan via zaal ten Dauwe naar St-Joris te rijden?[/quote]

Dit is makkelijk te doen langs deze weg !! Maar het is inderdaad beter om niet door te rijden naar Knesselare. Als er nog gasten zijn die op de gps rijden liefst niet doorrijden tot Knesselare!!
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Crossen in de bossen... ik zal er ook bij zijn ! :bounce: Vooral dat sparrenbosje is gewoonweg de max! En die afdaling naar de oude vaart toe (achterremmen controleren, mannen!) :wink:
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

tloperke wrote:Crossen in de bossen... ik zal er ook bij zijn ! :bounce: Vooral dat sparrenbosje is gewoonweg de max! En die afdaling naar de oude vaart toe (achterremmen controleren, mannen!) :wink:
Jaa, zit er altijd in hé! Vorig jaar hebben ze, dacht ik, ook eens de andere kant van de vaart gekozen. Zal met die regen redelijk vettig liggen.
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

de tetters zullen er ook zijn
we zetten december in met 1 van de tet-ladies jarig
ritje kan al nie meer mislukken
Biky burger
Mountainbiker

Post by Biky burger »

Twijfel nog tussen deze en Gavere.
Iemand een (objectief) gedacht welke het meest berijdbaar zou zijn?
Na de voorbije vettige weken mag het wel eens een beetje minder zijn.
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

Biky burger wrote:Twijfel nog tussen deze en Gavere.
Iemand een (objectief) gedacht welke het meest berijdbaar zou zijn?
Na de voorbije vettige weken mag het wel eens een beetje minder zijn.
ik kies voor St Joris veel mooier mtben, alhoewel dat Gavere veel dichter is. Maar als het niet te vettig mag zijn moet je voor Gavere kiezen, daar is er genoeg asfalt.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Gavere is voor mij maar 10km en Beernem een goeie 60km, toch denk ik van ook eens naar Beernem af te zakken. Ik rij als training dikwijls met de koersfiets tot Brugge en dan passeer ik altijd aan dat kanaal Gent-Brugge, waar die kleine klimmetjes en afdalingen liggen. Nu is het dus de moment om daar eindelijk eens te geraken met mijn MTB.... :-D
Post Reply