08/12/07 Ertvelde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sven
Mountainbiker

08/12/07 Ertvelde

Post by sven »

Kan er mij iemand iets vertellen over deze TT want ik vindt er op Internet niets van terug? Hoe is het parcours? Komt er veel volk op af??

Bedankt op voorhand.
stelvio
Mountainbiker

Post by stelvio »

nie goe gezocht hè :-) , kijk hier eens: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 6+ertvelde
zo was het 12 maanden geleden.
grtz .
chris81
Mountainbiker

Post by chris81 »

ik peis dak zaterdag van de partij ga zijn.
nu mijn schoonbroer eindelijk zijn nieuwe mtb heeft :wink:
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Ertvelde ligt maar op een vijftiental km van bij mij thuis, dan kan ik met MTB nog wa extra km's doen. Parcours zal wel niet zo verrassend zijn zeker in deze streek.
chris81
Mountainbiker

Post by chris81 »

Fre C wrote:Ertvelde ligt maar op een vijftiental km van bij mij thuis, dan kan ik met MTB nog wa extra km's doen. Parcours zal wel niet zo verrassend zijn zeker in deze streek.
bij mij ist vant tzelfde :-)
kben van wippelgem dus 20min rijden en kben er ook.
idéale opwarming :wink:
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Fre C wrote:Ertvelde ligt maar op een vijftiental km van bij mij thuis, dan kan ik met MTB nog wa extra km's doen. Parcours zal wel niet zo verrassend zijn zeker in deze streek.
Ah, ik ook!
Nog eens nen langen toer doen:
Ik denk: heen + 2x45km + terug=110km!?
En de toer zal idd niet zo verrassend zijn, denk dat ik geen pijlkes zal nodig hebben!
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Ing.Frag wrote:
Ah, ik ook!
En de toer zal idd niet zo verrassend zijn, denk dat ik geen pijlkes zal nodig hebben!
Wij vertrekken om 8u30....zie ook onze site bij activiteiten. Dan zie je wie er allemaal rijdt. Je kent er waarschijnlijk wel een paar van.
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Fre C wrote:
Ing.Frag wrote:
Ah, ik ook!
Wij vertrekken om 8u30....zie ook onze site bij activiteiten. Dan zie je wie er allemaal rijdt. Je kent er waarschijnlijk wel een paar van.
Ik zal er proberen staan!
Ik ga wel met fiets naar daar, dus als ik te laat wakker ben, ben ik mss te laat :)!
Mss tot morgen, je moet allessinds niet wachten op mij!
jow
Biky burger
Mountainbiker

Post by Biky burger »

Omdat het de laatste weken al modder was dat de klok sloeg, dacht ik: ik ga zoals verleden jaar naar Ertvelde waar er veel road is. Wel, vandaag was het wel efkes anders: veel meer off-road dan verleden jaar, maar overal goed berijdbaar. Duidelijke pijlen, kalklijnen in de bosjes en terwijl we de fiets aan het afspuiten waren, kregen we plots tot ieders verbazing dubbel zoveel druk.
Ondanks weinig commentaren op het forum toch een tocht met een hoog amusementsgehalte. Een om te onthouden!
unitas
Mountainbiker

houtland vtt

Post by unitas »

Schitterende tocht

verslagske op onze site in 'de weg naar platina'
Post Reply