02/12/2007 Pittem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Don Cortisoni wrote:
piet dejonghe wrote:En tot slot: het record van de gestolen fietsen voor Tielt? Dat was alleszins balen...
Nog verontrustender dan het louter feit van een diefstal (hoe frustrerend ook, iedereen heeft intussen al door dat hij een fietsslotje bij zich moet hebben),
En toch.... zondag in St. Baafs er op gelet, hoeveel bike's er aan de ingang stonden die niet eens afgesloten waren en waar niemand een oogje in 't zeil hield. Nie te geloven :evil: :evil:

Toch ook wel verontrustend dat men zo nonchalant blijft [-X [-X [-X
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Wanneer vertrekt de forumtrein??

Zal mss tegen zondag mijn nieuwe bike al kunnen testen... :-D
Om te beginnen zal ik hem laten kennis maken met z'n toekomstige omgeving: modder.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

en met een sterk slot mag ik hopen.
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

De 15-jarigen AMG wrote:Wanneer vertrekt de forumtrein??

Zal mss tegen zondag mijn nieuwe bike al kunnen testen... :-D
Om te beginnen zal ik hem laten kennis maken met z'n toekomstige omgeving: modder.
Iesie dasi, den 15-jarigen :-D
Gaaj ook komen naar pittem?
Denk da de forumtrein rond acht uur start, zoals gewoonlijk :-D
Ik gaan er ook zijn :-D
En kgaan nog iemand mee hebben ook, kgaan jullie verassen :evil:
Ijndelijk gaat ie em mij meehebben, kgaan dus nie verloren rijden :evil:
Tot dan!

Grtz tobi
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ja,ik zal er ook tegen 8 uur zijn.Ben een vroege vogel en wacht wel een beetje op de rest,zulle.

Ik heb hier wel het gevoel dat Grote Plateau zich hier enorm afzijdig en vooral (were) stil houdt. :-?

Stilte voor de storm??? :-?

Ik denk dat ons record van 4 km volgen vorig jaar er dit jaar zal aangaan.
Ik verwacht mij aan wadde!!! #-o
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

veeteeteetje wrote:
Stilte voor de storm??? :-?
Da zou wel ne keer hèèèl toepasselijk en hèèl letterlijk kunnen zijn. :wink:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Hey gastjes, na een paar weken windstilte en enkele kilootjes te zijn aangekomen, denk ik dat het weer eens tijd is om op de fiets te springen; Ik hoor dat het in Belgïe typisch belgisch weer wordt en het bijgevolg redelijk zwaar zal liggen, jawadde moeder zal dus weer content zijn als we zondag middag thuiskomen. Als ik me niet vergis was het vorig jaar ook zo'n vree hondeweer, waar normaal gezien enkel den hond en de katte mee naar buitenkomt ...en de gedreven mtbers.Kom normaal gezienvrijdag nacht terug van Slowakije, zaterdag beetje recup en dan zijn we er volledig klaar voor om naar Pittem af te zakken
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Ikke daar tegen 8u30 a8u40 met den velo uit gits vorig jaar den deze ook gereden en wil dienen niet missen en die kleiputten da zal weer een uurtje worden voor mij enkele keren op en af das mij ding daarin. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Den AMG word een echte janet zulle :wink: diene gaat nu met den auto naar pittem gaan #-o waar gaat da naartoe met de jeugd :lol: zen vader gaat content zijn dat em mag opstaan om t'zoontje te voeren naar daar :roll:

zie jullie wel op den aprés tot zondag 8-[
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ik zal zondag ook afkomen, al denk ik niet dat het weer veel zal voorstellen. Vorige zondag wijselijk thuis gebleven wegens pijn aan de heup/bekken.
Ook nu nog is het steeds niet gedaan en blijft zitten en kracht geven op de linkerkant vrij pijnlijk, maar toch ga ik er mij aan wagen, al is het maar voor de massage dat erna komt :bounce: :bounce:
Don Cortisoni
Mountainbiker

Post by Don Cortisoni »

jocca wrote:ik zal zondag ook afkomen, al denk ik niet dat het weer veel zal voorstellen.
just nog eens op kmi gekeken, zal wel meevallen:
Vooruitzichten voor vrijdag tot maandag
Vrijdag blijft het meestal zwaarbewolkt en bij tussenpozen is er kans op wat lichte regen of motregen. Vrijdagnacht trekt een regenzone vanaf het westen door ons land. Zaterdag is er kans op een paar lokale buien maar meestal blijft het toch droog met zonnige perioden. Zondag verwachten we absoluut geen neerslag, zeker niet voor de middag. Er zal wel veel wind zijn met tijdelijk gevaar voor zware windstoten. Na de middag zal het zwaar beginnen stormen, en iedereen wordt dan ook gevraagd beschutting te zoeken in de dichtst bijzijnde sporthal. Begin volgende week wordt het rustiger en is er nog kans op wat neerslag.
Post Reply