01/12/2007 Maasmechelen, Eisden (Nieuw Patroplein)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

_alain_ wrote:Dat is echt geen goed idee...
Zet dan maar een ambulance of 10 gereed.
Die staan al aan de terrils. :lol:
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Biker_01 wrote:
_alain_ wrote:Dat is echt geen goed idee...
Zet dan maar een ambulance of 10 gereed.

Ik denk dat 90% van de TT rijders te weinig technische bagage heeft om daar veilig te rijden.
Niet dat ik dat heb (ik behoor bij die 90%), of dat ik hoogmoedig wil doen.
Maar als je leest dat men begint te zeuren als er boomstammen over het pad liggen,
lijkt het mij geen goed idee die groep over drops, skinnies, jumps of step-ups te sturen.
Laat die maar gas geven op brede bospaden..
Ik zei er langs rijden niet over die opstakels, laat dat maar aan die jongens over. Over techniek heb ik toch een ander idee ben er zeker van dat de TT rijders die regelmatig naar de ardennen gaan echt wel techniek in de benen hebben. Berg op en berg af heeft veel met techniek te maken of ben ik mis
Vorige toertocht in de maasvallei zijn wij daar ook langsgereden. Toen waren ze nog aan da fun parkske aan het werken.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Aangezien ze de terrils aandoen, en hiervoor normaliter betaald dient te worden veronderstel ik dat de organitatie het hele traject van de maasvallei in de tocht opneemt. Dan kom je automatisch langs het freeride parkoer. :wink:
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Gf biker wrote:Aangezien ze de terrils aandoen, en hiervoor normaliter betaald dient te worden veronderstel ik dat de organitatie het hele traject van de maasvallei in de tocht opneemt. Dan kom je automatisch langs het freeride parkoer. :wink:
We rijden inderdaad door 'de Maasvallei'. Ik zal bij het pijlen afhalen eens kijken waar dat freeride park ligt, want ik kom er niet meer tot zondag tijdens het pijlen verwijderen, ik moet andere stukken pijlen en controleren.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

met dit weer wordt het wel moeilijk de terrils op te geraken met de gladde houten balken
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Houten balken?Toen ik er de laatstemaal opreed met de moto 22 jaar geleden waren er toch geen balken!!!!!!!Dan is er al die jaren toch wat veranderd denk ik. :oops:

Headshot wrote:met dit weer wordt het wel moeilijk de terrils op te geraken met de gladde houten balken
Biker_01
Mountainbiker

Post by Biker_01 »

BASSMAN wrote:Houten balken?Toen ik er de laatstemaal opreed met de moto 22 jaar geleden waren er toch geen balken!!!!!!!Dan is er al die jaren toch wat veranderd denk ik. :oops:

Headshot wrote:met dit weer wordt het wel moeilijk de terrils op te geraken met de gladde houten balken
Ik vermoed dat het inderdaad moeilijk zal worden met dit weer.
Bij mijn weten hebben die trein balken er altijd gelegen.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Biker_01 wrote:
BASSMAN wrote:Houten balken?Toen ik er de laatstemaal opreed met de moto 22 jaar geleden waren er toch geen balken!!!!!!!Dan is er al die jaren toch wat veranderd denk ik. :oops:

Ik vermoed dat het inderdaad moeilijk zal worden met dit weer.
Bij mijn weten hebben die trein balken er altijd gelegen.
Goed of slecht weer, het moet al een tijdje echt droog zijn, willen die balken niet schuiven als een gek. Zou veel leuker en beter doenbaar zijn zonder :(
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

de mannen van Balen komen ook af. en daar bedoel ik niet Tom en consorten mee.

kan ik eens zien hoe de nieuw opgestelde tuikabelbrug eruit ziet die we bij ons in de fabriek hebben gemaakt.
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

Héé Biker 01 zin om morgen samen te rijden met mij want ga alleen zijn morgen . Hoe laat denk je aan de start te vertrekken. Laat maar iets weten . grtzzzz
Post Reply