Enkele TT in eigen streek,maar zal afkomen aangaande de goeie commentaren.
Wel een uurke rijden(met den auto).
Hoop dat de verwachtingen worden ingelost.
Tot zaterdag
daar moet je echt geen schrik voor hebbenveeteeteetje wrote:@Jodelaitie
Toen je de pijlkes van het parcours heb afgemaald,bevatte deze veel off-road??Of was het merendeel road???
Ik weet dat de Kluis er deze periode op zijn minst goed bijligt,maar zo heb ik het liefst :Lastig,maar wat ik minder graag heb,is dat alles via de weg gebeurd.Ik weet ook wel dat er een doortocht off-road door het kluisbos zal zijn,maar....
Kadeetje zal hier wel een beetje liegen uit bestwil voor zijn reclame van zijn tt,dus ik zal Jodelaitie maar geloven.
![]()
Vorig jaar mij ferm gejeund,maar.....![]()
(ik ga dat nu niet herhalen)
Oja,en wat die regen en die wind betreft,daar kijk ik niet tegenop,zulle.
Post by leffingenoartje »
Post by Herder Firmie »
Post by jodelaietie »
Zeker meer offroad dan road, cijferkes op de website zullen waarschijnlijk wel kloppen. De parcoursbouwer heeft zeker zijn best gedaan volgens hetgeen ik gezien heb. Het zal zeker de moeite lonen.veeteeteetje wrote:@Jodelaitie
Toen je de pijlkes van het parcours heb afgemaald,bevatte deze veel off-road??Of was het merendeel road???
I
Van mij ist wel onder voorbehouden...jodelaietie wrote:Tobi 8 uur, Slijkske 8uur,CP? Ik stel voor dat we onze gereduceerde forumtrein starten om 08:15. Heb zo het vermoeden dat de start ietsjes minder snel zal zijn dan in Sentebaas.