Camelback: welke?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Doe mij maar nen Blowfish. Daar kan een halve kleerkast in (12l) + 3 liter water. Alleen voor de korte ritten in de winter vind ik hem wat te groot omdat je toch minder meeneemt than for an epical summer ride.
Wat betreft zweten onder de rugzak : let er op dat het rugpand goede ventilatiemogelijkheden heeft. Je rug zal altijd wat natter zijn maar eigenlijk heb je daar weinig last van.
Die tabletten Steradent, dat ziet er een goed idee uit.
Ik was mijne zak (allé, ge weet wel de welke) altijd met lauw later direct na thuiskomst en laat hem nadien goed drogen op zo ne speciale hanger zodat hij van binnen goed kan uitdrogen. Ik denkt dat dat het belangrijkste is : als er vocht in blijft kan dat ne voedingsbodem zijn voor allerhande rare fauna en flora.
Ik ga er nu regelmatig eens zo ne Steradent ingooien. Baat het niet, dan schaadt het niet.
BTW : als wij nu met de kinderen naar de Efteling gaan of een langere wandeling maken, pakken we vaak de Blowfish mee omdat kinderen altijd dorst krijgen en beginnen te zagen net op het moment dat je ergens bent waar je niet meteen aan drank geraakt. Bovendien blijft de drank veel friser dan in een brikje, blikje of drinkbus.
Wat betreft zweten onder de rugzak : let er op dat het rugpand goede ventilatiemogelijkheden heeft. Je rug zal altijd wat natter zijn maar eigenlijk heb je daar weinig last van.
Die tabletten Steradent, dat ziet er een goed idee uit.
Ik was mijne zak (allé, ge weet wel de welke) altijd met lauw later direct na thuiskomst en laat hem nadien goed drogen op zo ne speciale hanger zodat hij van binnen goed kan uitdrogen. Ik denkt dat dat het belangrijkste is : als er vocht in blijft kan dat ne voedingsbodem zijn voor allerhande rare fauna en flora.
Ik ga er nu regelmatig eens zo ne Steradent ingooien. Baat het niet, dan schaadt het niet.
BTW : als wij nu met de kinderen naar de Efteling gaan of een langere wandeling maken, pakken we vaak de Blowfish mee omdat kinderen altijd dorst krijgen en beginnen te zagen net op het moment dat je ergens bent waar je niet meteen aan drank geraakt. Bovendien blijft de drank veel friser dan in een brikje, blikje of drinkbus.
-
Guest
Post by Guest »
niet volledig vol kappen he dus bv maar half vol doen zodat er nog ruimte is voor het uitzetten
ikzelf heb er nog neits bruis ingekapt
maar wel elk jaar met rock werchter er vodka orange in spaar ook een heel deel geld uit
ikzelf heb er nog neits bruis ingekapt
maar wel elk jaar met rock werchter er vodka orange in spaar ook een heel deel geld uit
Last edited by Guest on Sun 21 Dec 2003 15:12, edited 1 time in total.
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Cola meenemen ? Nog niet geprobeerd en ben het ook niet van plan.
Mijn nakomelingen zijn zot van EXTRAN met citroensmaak.
Mijn nakomelingen zijn zot van EXTRAN met citroensmaak.
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
Heb mij daar juist ne camelbak rocket gratis mee genomen bij vaneyk :D . Had een paar schoenen en kledij gekocht . T was daar solden dus 2 kopen 3 de gratis ( goedkoopste).
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Da is ne superdealfarmer/cowboy wrote:daarstraks een blowfish gekocht voor 69€ in de decathlon...solden :D
- InSaNe_ClowN
- Mountainbiker
Post by InSaNe_ClowN »
ben van plan de camelback siren te kopen
reden : 1.5 liter is genoeg voor mij en 1.47l opbergruimte
maar een vraag bij die opbergruimte : ze bedoele toch dat er 1.47 liter inhoud in het zakje kan steken waar je je prulletjes insteekt hé ?
en is die opbergruimte bestand tegen regenweer ??
gr33tzz
maar een vraag bij die opbergruimte : ze bedoele toch dat er 1.47 liter inhoud in het zakje kan steken waar je je prulletjes insteekt hé ?
gr33tzz
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
Wel tot enkele weken geleden was een camelbak het laatste wat ik zou kopen, maar na enkele keren mijn drank bidon te laten vallen heb ik mij vorige week één aan geschaft. Ik dronk ook niet veel maar gisteren op een duurtraining dronk ik wel 2 l leeg iets dat ik nog nooit gedaan had. Dus ik zou u aanraden min één van 2 l te nemen.InSaNe_ClowN wrote:ben van plan de camelback siren te kopen
gr33tzz