02/12/2007 Pecrot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ku
Mountainbiker

02/12/2007 Pecrot

Post by Ku »

Heeft er iemand meer info over deze tocht?
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

dat is ne toffe toer ... met veel klimwerk. Als orgelpunt: een magnifieke singletrack langs de spoorlijn. [-o< :wink:
Redelijk moddergevoelig.
jan vb
Mountainbiker
Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo

Post by jan vb »

één van de betere
ik ga gaan
MudZuluFinest
Mountainbiker

Post by MudZuluFinest »

Nog niemand die meer info heeft van deze TT? Komen die bangelijke "kommekes" er ook in voor, wil nog's mega-jumpen :bounce:
maar deze keer proper landen... #-o
Ivo L
Mountainbiker

Post by Ivo L »

MudZuluFinest wrote:Nog niemand die meer info heeft van deze TT? Komen die bangelijke "kommekes" er ook in voor, wil nog's mega-jumpen :bounce:
maar deze keer proper landen... #-o
Die kommekes, was dat niet met de TT van Kampenhout ? Daar zal die van Pecrot wel niet passeren vrees ik ....
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

ik weet waar je bedoelt, is het niet waar je beneden aan een spoorweg komt?
Zalige single track daar as er gene voor u rijdt :drunk:
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

davefsr wrote:ik weet waar je bedoelt, is het niet waar je beneden aan een spoorweg komt?
Yupyup :bounce:
En beneden aan de spoorweg gaat het naar rechts en word nog een eind de spoorweg gevolgd over een vet single trackske. Deze zat ook in de TT van Meerdael.

@Ivo L: de kommekes die jij bedoelt liggen in Everberg, de afdaling die hij bedoeld ligt weldegelijk in Pecrot zelf. Laten we hopen dat ze erin zit :-)
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Mister No Chaïn wrote:
davefsr wrote:ik weet waar je bedoelt, is het niet waar je beneden aan een spoorweg komt?
Yupyup :bounce:
En beneden aan de spoorweg gaat het naar rechts en word nog een eind de spoorweg gevolgd over een vet single trackske. Deze zat ook in de TT van Meerdael.

@Ivo L: de kommekes die jij bedoelt liggen in Everberg, de afdaling die hij bedoeld ligt weldegelijk in Pecrot zelf. Laten we hopen dat ze erin zit :-)
absolute hoogtepunten van Pecrot: lianenklim (soms als afdaling ... maar als klim neiger, laatste 5 meter zal wel enkeldiepe modder zijn) ... singletrack spoorweg + volgende klim
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

info

Post by Schoupabiker »

Hallo, hierbij de "affiche" die ik heb gekregen

Ik weet niet of dat gelukt is .. hoe plakt ge er anders een beeldje in? iemand?[/img]
MudZuluFinest
Mountainbiker

Post by MudZuluFinest »

Die kommekes die ik bedoelde zaten mee in de Meerdael-classic van Oud-Heverlee, van de zomer. Dalend snelle singeltrack, dan heuveltjes en dalen met af en toe (2 denk ik) gebetonneerde jumpkes, maar echt wel vette. Ik krijg al adrenaline als ik er aan denk [-o<
Post Reply