p.s: Zijn er dit jaar ook 2 bevooradingen omdat ik maar eentje zie op jullie plannetje.
16/12/07 Lubbeek-Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Na de fotos bekeken te hebben en de reacties gelezen te hebben moet ik zeggen dit tochtje ga me zeker liggen. En die foto's doen me al watertanden heb al goeste om die trapjes naar boven te rijden(alhoewel mijn techniek minder is,moet da lukken denk ik)kunde nig niet wat fotootjes gaan nemen langs parkoers..zo schoon precies daar...kan al niet meer wachten,aftellen is al begonnen
p.s: Zijn er dit jaar ook 2 bevooradingen omdat ik maar eentje zie op jullie plannetje.
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
vorig jaar voor het eerst gereden en echt wel ok: ik hoop wel dat het tegen dan een beetje zal drogen (toch nog paar weken)
die trapjes waren super: alles klein en gas geven: vorig jaar opgeraakt, maar ik moet toeggeven dat ik de volgende kilometer even niets waard was.
in ieder geval : bij leven en bikezijn: ik kom wel...
die trapjes waren super: alles klein en gas geven: vorig jaar opgeraakt, maar ik moet toeggeven dat ik de volgende kilometer even niets waard was.
in ieder geval : bij leven en bikezijn: ik kom wel...
-
Cyclomakke
- Mountainbiker
Post by Cyclomakke »
Jawel, er zijn 2 bevoorradingen, en we bieden jullie cake, peperkoek, water, sportdrank, oxo en soep aan... Steak Béarnaise en Koninginnehapje met frieten zijn samen met donkere Leffe (op uw kosten) verkrijgbaar in de kantine achteraf...laagvlieger wrote: p.s: Zijn er dit jaar ook 2 bevooradingen omdat ik maar eentje zie op jullie plannetje.
Nu, ieder heeft hier zijn idee over, maar wat ons betreft is 't de bedoeling dat jullie met z'n allen langskomen voor het parcours en niet om tijdens de rit al te lunchen ...
www.wtcool.net
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
inderdaad, geen lunch tijdens de rit,anders is da allemaal extra gewicht da je moet meesleuren
wel belangrijk vind ik een goede sportdrank en energie reepje of peperkoek en banaan
Ben zeker van de partij, maar spijtig genoeg alleen ,kameraden hebben ander verplichtingen naar het schijnt...tot de 16de!!! 
-
LouisVitess
- Mountainbiker
Post by LouisVitess »
Gij zijt dan een sterke getrainde biker, 'k heb vorig jaar ook meegereden maar ben toch halverwege die trappenhelling dikke blijven steken en dan kunde de rest van de berg te voet doen natuurlijk. 't Zou ook aan mijne techniek kunnen liggen ?Docteur Dérailleur wrote:
-
Cyclomakke
- Mountainbiker
Post by Cyclomakke »
Yep ! Klim zit erin... Dat zou de Calvarieberg moeten zijn. Als gij u daar nog hebt kunnen uitleven zijt ge ne straffe kadeepetacchi wrote:Vorig jaar was dit een lekker vettig tochtje. Ik heb me toen nog eens echt kunnen uitleven .
Er was op het einde een steil klimmetje naar een groot kruis. Echt tof om daar eens een ferme streep te trekken. Zit die klim er nu ook weer in? en heeft dat soms een naam?
www.wtcool.net
-
Cyclomakke
- Mountainbiker
Post by Cyclomakke »
Voor de volledigheid, we denken eraan een kleine extra lus in te lassen voor mensen die deze uitdaging liever uit de weg zouden gaan. Van de echte Die-Hards verwachten we wel niet anders dan dat ze daar inderdaad op 't klein verzetje hun kleppen schroeien naar boven ! ! ! !LouisVitess wrote:'k heb vorig jaar ook meegereden maar ben toch halverwege die trappenhelling dikke blijven steken en dan kunde de rest van de berg te voet doen natuurlijk. 't Zou ook aan mijne techniek kunnen liggen ?Docteur Dérailleur wrote:
www.wtcool.net
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Was toch geen streep in uw broek hépetacchi wrote:Vorig jaar was dit een lekker vettig tochtje. Ik heb me toen nog eens echt kunnen uitleven .
Er was op het einde een steil klimmetje naar een groot kruis. Echt tof om daar eens een ferme streep te trekken. Zit die klim er nu ook weer in? en heeft dat soms een naam?