02/12/2007 Pecrot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MudZuluFinest
- Mountainbiker
Post by MudZuluFinest »
Nog niemand die meer info heeft van deze TT? Komen die bangelijke "kommekes" er ook in voor, wil nog's mega-jumpen
maar deze keer proper landen...
maar deze keer proper landen...
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Yupyupdavefsr wrote:ik weet waar je bedoelt, is het niet waar je beneden aan een spoorweg komt?
Zalige single track daar as er gene voor u rijdt
En beneden aan de spoorweg gaat het naar rechts en word nog een eind de spoorweg gevolgd over een vet single trackske. Deze zat ook in de TT van Meerdael.
@Ivo L: de kommekes die jij bedoelt liggen in Everberg, de afdaling die hij bedoeld ligt weldegelijk in Pecrot zelf. Laten we hopen dat ze erin zit
absolute hoogtepunten van Pecrot: lianenklim (soms als afdaling ... maar als klim neiger, laatste 5 meter zal wel enkeldiepe modder zijn) ... singletrack spoorweg + volgende klimMister No Chaïn wrote:Yupyupdavefsr wrote:ik weet waar je bedoelt, is het niet waar je beneden aan een spoorweg komt?
Zalige single track daar as er gene voor u rijdt![]()
En beneden aan de spoorweg gaat het naar rechts en word nog een eind de spoorweg gevolgd over een vet single trackske. Deze zat ook in de TT van Meerdael.
@Ivo L: de kommekes die jij bedoelt liggen in Everberg, de afdaling die hij bedoeld ligt weldegelijk in Pecrot zelf. Laten we hopen dat ze erin zit
- Schoupabiker
- Mountainbiker
- Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem
info
Post by Schoupabiker »
Hallo, hierbij de "affiche" die ik heb gekregen
Ik weet niet of dat gelukt is .. hoe plakt ge er anders een beeldje in? iemand?[/img]
Ik weet niet of dat gelukt is .. hoe plakt ge er anders een beeldje in? iemand?[/img]
- MudZuluFinest
- Mountainbiker
Post by MudZuluFinest »
Die kommekes die ik bedoelde zaten mee in de Meerdael-classic van Oud-Heverlee, van de zomer. Dalend snelle singeltrack, dan heuveltjes en dalen met af en toe (2 denk ik) gebetonneerde jumpkes, maar echt wel vette. Ik krijg al adrenaline als ik er aan denk