Aarschot - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
MudBeast
Mountainbiker

Post by MudBeast »

Inderdaad,
Het is mij vandaag ook opgevallen dat de een of de andere daar alles heeft omgeploegd. Schandalig!
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

Het kan natuurlijk zijn dat dit effectief privé is en dan heeft de boer alle recht te doen met zijn weg wat hij wil.
Anderzijds zou het me verwonderen aangezien deze route toch in samenwerking met het stadsbestuur van Aarschot is aangelegd. Dat zou dan wel een serieuse flater zijn.

Dit gaat in elk geval al iets verder dan het verdwijnen van een pijltje #-o
bike-lover
Mountainbiker

Post by bike-lover »

ik heb dat vorige week al aan de sportdienst gemeld en had een mail teruggekregen dat het in orde was,maar heb zondag tijdens de toertocht ook gezien van die plaat privaat,.
heb zondagnamiddag tijdens de voetbal de verantwoordelijke van de sportdienst gezien en ingelicht dat het dus niet in orde is,hij ging deze week het nodige doen.
nochtans staat de nu omgeploegde weg op alle stafkaarten die ik heb en heb ik nooit anders geweten dat we langs daar konden rijden.
maar ja de mensen kunnen altijd maar minder en minder verdragen.

ps: van de rode plaatjes die zouden weg zijn,heb ik mijn twijfels want ik heb vorige week nog de 3 toeren gekontroleert
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

Thxs bike-lover !

Dat verhaal van de rode pijltjes dateert al van mei. Dit kan dus intussen wel achterhaald zijn :wink:
tabias
Mountainbiker

Post by tabias »

het ploegen over de mountainbikestukken is zowel op het blauwe als de rode route aanwezig.

Heb dit nogmaals gemerkt tijdens de toertocht woensdag.

tzal zijn zeker om hun "verloren" winst terug te winnen op die 10m² zeker #-o
Topsy
Mountainbiker

Post by Topsy »

Zondag 11/5/08 nog eens vaste route gedaan van Aarschot.
Met de rode begonnen, voor wat opwarming naast de Dijle. Dan blauw en groen gedaan. Op de rode verkeerd gereden, kweet ni hoe, maar t'was van da. Ergens op de verbinding van Holsbeek gekomen en daardoor 9km extra gedaan. in totaal 65, da was nu geen probleem, algoe :-?
gemiddels 21.8km/h. Niet slecht voor ons, 3 man. 1nen downhiller en 2 iets of wa getrainden. Maar een zeer mooie route als je zeker weet dat het droog ligt. ander spek aan u been......Hier en daar staat het gras wat hoog om de plaatsjes te zien, en de bergaf naar de dijle toe op de groene lus in echt wel smal, stak vast met mijn stuur in de haag naast de wei'en. Ff noodstopke moeten en is goe brullen naar de achterkomers ff kaboem gedaan. Toffe route al bij al. =D>

Groetjes
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Topsy wrote:Zondag 11/5/08 nog eens vaste route gedaan van Aarschot.
Met de rode begonnen, voor wat opwarming naast de Dijle. Dan blauw en groen gedaan. Op de rode verkeerd gereden, kweet ni hoe, maar t'was van da. Ergens op de verbinding van Holsbeek gekomen en daardoor 9km extra gedaan. in totaal 65, da was nu geen probleem, algoe :-?
gemiddels 21.8km/h. Niet slecht voor ons, 3 man. 1nen downhiller en 2 iets of wa getrainden. Maar een zeer mooie route als je zeker weet dat het droog ligt. ander spek aan u been......Hier en daar staat het gras wat hoog om de plaatsjes te zien, en de bergaf naar de dijle toe op de groene lus in echt wel smal, stak vast met mijn stuur in de haag naast de wei'en. Ff noodstopke moeten en is goe brullen naar de achterkomers ff kaboem gedaan. Toffe route al bij al. =D>

Groetjes
dijle moet demer zijn :lol:
Topsy
Mountainbiker

Post by Topsy »

Oeps :oops:
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

een aanrader om morgen te rijden?
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

bram DR wrote:een aanrader om morgen te rijden?
zeker een aanrader
Post Reply