1 / 12/07 Avelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Post by Herder Firmie »
op hun site staat dat enkel de mensen van de 55 km om 8H30 kunnen vertrekken, de rest blijkbaar maar om 9H
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Wij komen ook af met enkele choufkes om de bergjes
van de Vlaamse Ardennen te beklimmen.
Groeten
Groeten
jullie mogen zeker om 8 UUR 30 VETREKKEN dat voor alle afstanden ,ikzelf ga proberen om 7 uur15 tevertrekken op controle of de pijltjes overal nog staan en geen weg zijn , vanaf ik na de eerste controle en genoeg voorsprong heb
bel ik en kan je je vroeger beginnen starten ik doe mijn best , zou ook nie graag de deegrol in mijn nek hebben, vrouw
en he 
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
Normaal gezien zal ik hier zaterdagmorgen voor de eerste maal aan de start komen. 'k weet eigenlijk niet waarom ik deze nog nooit gereden heb. Aan de hand van de parcoursbeschrijving denk ik niet dat er iets zal tussen zitten dat ik nog niet gedaan heb, dus we weten dat er moet gedoseerd worden. 't zal een uitdaging zijn om te proberen overal op te rijden met de huidige toestand van de ondergrond.
- Joep Meloen
- Mountainbiker
Post by Joep Meloen »
Jip,
heb deze ook nog nooit gereden. Dit omdat ik altijd moet sjotten de zaternamiddag. Maar de sint (of beter de kalenderman) heeft ervoor gezorgd dat ik zaterdag efkens vrij ben om af te komen.
Al die bergskes al vele keren opgereden (behalve de koppenberg) via de verharde wegen, moet de moeite zijn om die ook eens off-road te doen!
Hopelijk ligt het overal redelijk berijdbaar, dit zal een prachtige toertocht worden.
heb deze ook nog nooit gereden. Dit omdat ik altijd moet sjotten de zaternamiddag. Maar de sint (of beter de kalenderman) heeft ervoor gezorgd dat ik zaterdag efkens vrij ben om af te komen.
Al die bergskes al vele keren opgereden (behalve de koppenberg) via de verharde wegen, moet de moeite zijn om die ook eens off-road te doen!
Hopelijk ligt het overal redelijk berijdbaar, dit zal een prachtige toertocht worden.
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Besluit staat nog niet vast: verdere Moen of dichtbij huis.
Beslissing hang af van 't weer
, alhoewel dat niets goeds voorspeld én van andere mede-bikers.
Misschien tot zaterdag!
Beslissing hang af van 't weer
Misschien tot zaterdag!
moen is toch 2 weken later ?Knurrebikers lady wrote:Besluit staat nog niet vast: verdere Moen of dichtbij huis.
Beslissing hang af van 't weer, alhoewel dat niets goeds voorspeld én van andere mede-bikers.
Misschien tot zaterdag!
denk dat jij eerder zult twijfelen tussen avelgem en st-joris (dichter bij de deur) zeker ?