Bij het aanschouwen van de troepen wist ik al hoe laat het zou zijn.
Na 2 km zat het spel al op de wagen en het klopte dat de Fast spelmaker van doen was vandaag.
Dan maar beslist van het over een andere boeg te gooien en rustig het gaatje toe te rijden.
Mijn geringe kennis van de streek en tocht was toch juist want niet veel later zat ik alweer in het wiel
Bij het volgende zenuwachtige gedoe voor een singel track me wat op de achtergrond gehouden en de wedstrijd "fietswerpen" vanaf de tweede rij bekeken
Een 'fastje' is een nieuw woord voor in de lijst.
Vertaald wil het zeggen een wiel als een koffiekoek, just een achtje
Dan zonder den fast verder getrokken door de velden en door het fantastische 7 km bos
zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig
Wel de opmerking gehoord van anderen dat ze dit stuk te lang, te vuil, te veel, te.... vonden
Elk doet zijn ding, maar laat het duidelijk zijn dat iedere "ECHTE" MTB-er er wel even aan gedacht heeft om dit stuk te bissen
Er zijn momenteel individuen die beter nog van het mooie weer zouden profiteren om de baene te doen.
Na een blikske en een paar bananekes terug op het stalen ros gesprongen en de motor weer op temperatuur laten komen.
Vanaf dan de achtervolging ingezet op de kopmannen
Eerst Cowboy en Jodelaietje opgeraapt.
Even met hen meegereden en dan geprobeerd om de jump te maken naar Traxer en Vtt.
Traxer was een (jammerlijk genoeg) makkelijke prooi.
Een weerbarstige zante had hem tot stoppen gedwongen
Dan maar verder getrokken in de jacht op Vtt.
In de laatste km’s kreeg ik hem in het veschiet.
In een poging om het resterende gaatje te dichten ben ik blijkbaar te diep gegaan
In de laatste lastige strook een jumpke geplaatst richting zijn achterwiel en (zoals geleerd van GP) onmiddellijk derop en derover.
En daarmee was ook het kaarsje uit
De laatste km gereden aan max. 15, geen krampen mo een verlies van benen lag aan de oorzaak.
Nog nooit zoiets meegemaakt
Mo na ne warme hoand en een bruintje was dit al vele beter.
Deze ga ik zeker aanduiden voor volgend jaar.
Bedankt aan het organisatie voor een al het werk en een schone zondag.