01/12/07 Sint-Joris (Beernem)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Stuntman
Mountainbiker

Post by Stuntman »

Zal ook aanwezig zijn, is niet ver van de deur!
Chriske
Mountainbiker

Post by Chriske »

Mooie vlakke tocht met speelbosjes, minder bos dan Sint Andries, denk off-road gehalte ongeveer een 65%.

Geen douches aanwezig, wel emmers met warm water dacht ik.

Zal starten vanaf Sint-Kruis om toch al wat op te warmen.
stoempe
Mountainbiker

vtt -sint-joris (beernem)

Post by stoempe »

Jongens, niet twijfelen, dit is een mooie vtt tocht.Ben afkomstig van sint-joris, maar nu woonachtig te aalter.Zelfs bij regenweer nog heel goed berijdbaar, en per slot van rekening bij het mountainbiken hoort wat modder zowat we heerlijk kunnen ploeteren,nietwaar?
DeeJee
Mountainbiker

Post by DeeJee »

'k Zal daar ook es mijne kop binnensteken. Heb hoge verwachtingen van deze vtt. Vorig jaar niet gereden en trouwens daarvoor ook niet.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

daar de "berggeiten" van de club naar avelgem gaan,verkies ik st-joris!!vermoedelijk start ik kort na de middag...
so long,
dingo 8)
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

deze reeds 3x gereden, en kom zeker terug af, een van de betere, goede organisatie en prachtig parcour
Freddie Raketie
Mountainbiker

Post by Freddie Raketie »

Verleden jaar was dit de 1ste VTT die ik reed in de winter samen met mijn buddy. We hebben ons toen goed geamuseerd en hebben er een plezante middag aan overgehouden. Deze keer kiezen we de lange afstand daar we nu al beter op dreef zijn. Na Tielt verleden week die trouwens ook prachtig was =D> , en vettig #-o zal het hier wel iets gemakkelijker biken zijn, hoop ik. Wij starten tegen 13u00. Tot dan en succes aan alle bikers. Niet vergeten uw helm op te zetten. [-o<
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Yeps k'zijn van de partij, hopelijk met meer geluk dan vorig jaar want toen heb ik de laatste kilometers gereden met 1 pedaalarm, maar dit is een prachtige tocht en de afdalingskes naar het water toe pure fun.

Greetings the voltman
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Nog geen enkele editie van dezen tt gemist, voortreffelijke organisatie en een zeer gevarieerd parkoer.

mij zien ze daar zeker zaterdag. :bounce: :bounce:
betonboerke
Mountainbiker

Sint-Joris

Post by betonboerke »

Jammer kan er deze keer niet naar toe!!(weekendje center-parcs) Mooi tochtje en zo dicht bij de deur.
Post Reply