Een Aquarius en een stuk wafel, da's toch al geweldig.
Je komt toch niet dineren zeker?
Het was trouwens te koud om lang stil te staan.
Blikje leeg, wafeltje binnen en go!
Ik heb altijd een isostar-reep en een druivensuiker bij.
You never know.
al dat gezever over slechte bevoorradingen.
Ik word er gek van.
ok, sommige TT's doen meer moeite en maken er een echt buffet van, maar dat is toch niet de essentie van de TT.
De stukken asfalt nam ik er graag bij, zeker omdat we daardoor weinig of geen modder gehad hebben.
Stel dat die buien van 's middags, 's morgens gevallen waren... dan zou het een hellentocht geweest zijn!
Goe gedaan mannen en zoals steeds tot de volgende!
25/11/07 Scherpenheuvel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Te zien dat jullie rap eten!spooky wrote:Een Aquarius en een stuk wafel, da's toch al geweldig.
Je komt toch niet dineren zeker?
Het was trouwens te koud om lang stil te staan.
Blikje leeg, wafeltje binnen en go!
Ik heb altijd een isostar-reep en een druivensuiker bij.
You never know.
al dat gezever over slechte bevoorradingen.
Ik word er gek van.
ok, sommige TT's doen meer moeite en maken er een echt buffet van, maar dat is toch niet de essentie van de TT.
De stukken asfalt nam ik er graag bij, zeker omdat we daardoor weinig of geen modder gehad hebben.
Stel dat die buien van 's middags, 's morgens gevallen waren... dan zou het een hellentocht geweest zijn!
Goe gedaan mannen en zoals steeds tot de volgende!
http://www.pixagogo.com/Photos/Albums/P ... R-Kc0aVf32
Maar rap rijen ook zenne! Ik heb jullie zien bergop vlammen
In elk geval, dank zij dit forum krijgen we heel wat meer feedback dan vroeger. Zaken die voor verbetering vatbaar zijn moeten en zullen wat mij betreft zeker bekeken worden...
Zaterdag lag het super, bevroren toplaag. Zondag was ok.
Vandaag was het heel wat gladder. Na 500meter zat ik al op mijn knie op een vlakke baan
De foto's vind je hierbulls68 wrote:Ik vond dit een prachtige tocht. Beste in de streek sinds september.
Veel bos, en dat heb ik graag. Veel kronkelen en draaien. Berop, bergaf goe afgewisseld.
Weliswaar iets minder snel, maar dat kunt ge ruimschoots inhalen op de roadstukskes.
Bevoorrading was OK met soep, koek en sportdrank. (best is altijd zelf iets te voorzien, he)
Nen dikke proficiat aan de organisatoren. Ik kom zeker terug volgend jaar.
Onderweg zijn er op verschillende plaatsen foto's genomen. Waar kunnen we die terugvinden. Komt er een link ?
http://www.pixagogo.com/0709764911
.